Er dere like sosiale?

K@ro

Elsker forumet
Jeg har blitt veldig hjemmekjær etter jeg ble mamma. Jeg koser meg gjerne hjemme i helgene, og stresser minst mulig med barnevakt i grunn. Liker å finne på ting på dagtid, som hele familien kan ha glede av.
Jeg har en veldig sosial jobb, med masse menneskekontakt, og ellers går uka slag i slag med drilløvelser, foreldre og barn turn etc etc..

Sambo, derimot, er vel nesten bekymret for meg. Han er veldig glad i å finne på "voksen" ting, og maser hele tiden på meg for å dra på helgetur, fest, ha middag/fest her hjemme etc etc.. Jeg har gjerne besøk altså, men helst rolig med middag og spill for eksempel.

Hvordan er dette hos dere? ER dere like på området?

Kan vel nesten kopiere hele innlegget ditt (unntatt drilløvelsene[:)]). Dette høres meget kjent ut både med tanke på å være hjemme og eventuelle mat og spillekvelder.

Er enig med deg jeg[:D] Jeg og mannne gjør vel nesten litt for lite alene sammen, men vi koser oss veldig hjemme [:)]

Godt det er flere av oss[:D]

Jeg var ei skikkelig *hurramegrundtjente* før jeg traff typen. Var med på de beste hotteste plassene og gikk aldri glipp av et party. Det gjorde i grunn aldri han heller.
Nå etter at guttegullet kom til verden har vi blitt så hjemmekjære.
Vi flyttet like så godt fra Oslo og storkoser oss med hus og hage i steden.
Vi savner ikke utelivet, men er veldig glad i å få besøk av venner, god middag og en flaske vin. Det er veldig sjeldent og da nyter vi det veldig.

Nå blir det lenge til vinsmaking på meg da.

[:D]Jeg og gubben er heldigvis like! Vi er like lite sosiale begge to! Begge trives best hjemme ,sammen med hverandre og barna våre. Vi kan gjerne ha besøk ,eller dra på besøk til noen - men det MÅ være på dagtid ,og barna må være med[:D]. Er det kveld ,ja da tasser vi rundt her hjemme ,sammen. Barnevakt har vi ikke ,men vi har ikke behov heller.
Nå har vi tasset sammen på denne måten i ca 17 år[8|]. Har jo bodd sammen i snart 18 år nå.
Vi var begge "ute på byen" - konstant ,både da vi møttes ,og det første halve året vi bodde sammen... Så bare gikk det over ,og det er deilig å bare være hjemme ,sammen med de du elsker!

ORIGINAL: Rebecca85

Er enig med deg jeg[:D] Jeg og mannne gjør vel nesten litt for lite alene sammen, men vi koser oss veldig hjemme [:)]

Samme her[:)]

Vi har et veldig bra forhold mellom hjemmelivet, og det sosiale utelivet! [:)]

Sambo var mer festemenneske før, og roet seg veldig ned som pappa.
Vi liker begge å slappe av hjemme, se en god film eller noe. Leke med vesla.

Men vi er også ganske enige de gangene vi går ut; om det er møte med venner, eller mer fest.
Igår lurte vi på å ta tur ut, men ble enige om vi heller ville kose oss sammen hjemme.
Blir kanskje at vi finner på noe idag istedet.

Vi er flinke til å gå ut sammen, men har også egne ting, som trening o.l.

En herlig balanse for oss, men vennene uten barn snmes selvfølgelig at vi har blitt litt for "kjedelige", siden vi ikke kan stille med barnefri for å gå på fest om en time.... Ja ja, sier jeg da. [;)]

Hmmm... ble vel mye mer hjemmekjær etter jeg fikk førstemann. Men nå er jeg på farta igjen![:D]
Drar ofte til byen på dagtid eller hos venner. På kvelden blir det venner på besøk eller så drar vi hver for oss. (en er hjemme med barna da selvfølgelig[;)])
Utrolig koslig med en kveld bare oss/film/god mat også!
Men jeg MÅ lissom være sosial...
Byturer skjer heller sjelden.. men det er pga av bylivet!

I dag: Hore og hallik-fest!!! HÆLA I TAKET!

Karo: Kos dere i kveld! [:D]

Jeg er nok også blitt mer hjemmekjær etter at jeg ble mamma...ganske komisk, for jeg tenkte at jeg ikke skulle bli det jeg! Men jeg liker å finne på ting sammen med andre venner, og da blir det ofte i mer rolige former, som filmkvelder, middager, spill osv.

vi er egentlig ganske like... jeg er sosial på skolen og han på jobb/fotballtrening, vi har sjelden besøk/drar sjelden på besøk. men det hender at vi inviterer venner på middag og han bruker å ha kompiser for å spille guitar hero[8D] 

Back
Topp