Huff ja...

På en måte vil jeg ikke han skal komme ut, fordi det er så trygt og godt å ha han i magen.
Meeen, jeg gråter flere ganger daglig pga at jeg har så mye vondt.
Kroppen er stappfull av vann, så mye at jeg ikke kan bøye fingrene eller tåer og huden kjennes ut som om den har forbrenninger. Ingen sko passer, og det kjennes ut som om jeg går på puter!
Jeg har så vondt i bekkenet og symfysen at jeg nå tydligvis må sjekke et par ganger daglig med spegl om det kan være indre blødninger, silly i know, men det er så vondt. Er ikke mannen hjemme må jeg gå sokkeløs..
Halsbrann 24timer i døgnet, dette forsvandt en stund når magen sank, men nå er den jammen tilbake!
Jeg har gått opp snart 30 kg. MYE av dette er vann.. men alikevell har jeg dobla ansiktsform i tillegg til resten av kroppen. Jeg kjenner ikke meg selv ijen i speglet, og alle ser ut til å synes det er skikkelig ice-breaker å kommentere dette! Det sårer!! så sosial livet mitt er lik null.
Klarer ikke gjøre husarbeid, eller andre praktiske ting, til og med å komme meg inn og ut av bilen er blitt en utfordring da bilen er for høy og jeg ikke klarer å løfte beina mer en 5 cm fra bakken.
Blodtrykket er høyt, ungen er stor, lav blodprosent, bla bla bla.. skal alltid være noe!
Har hatt kynnere og nedpress i måneder, masse, men kynnerene har nå dabba skikkelig av så nå føler jeg ikke lengre at han vil komme før, så nå er det zombie tilstand her for å komme meg gjennom de neste ukene! (37+1 i dag)
Har nesten ikke lyst å stå opp om morgenene lengre, men søvn skjer jo ikke heller uansett hva jeg prøver...
Jeg er LEI!