Er dere langsinte?

FrøkenFryken

Gift med forumet
Jeg prøver å være det av og til, men som regel så glemmer jeg hvorfor jeg egentlig var sint [8|] Til slutt blir det som regel bare teit [:D]

Mot samboeren min, nei.

Mot mamma, EKSTREMT.

Mot familien, et par tidligere venninner; JA

Nei!

Unntaket er vist eg har blitt skikkelig urettferdig behandla, og ikkje fått avslutta det....

Jeg skulle ønske jeg var det noen ganger, men er nok ikke det. "Langskuffa" derimot, den kan jeg ha.

Nei. Blir igrunn ikke så ofte sint i det store og hele, og blir jeg det er det som oftest noe man kan skylde på hormoner og dermed noe som naturlig nok går over av seg selv. Gjør sambo noe som gjør meg opprørt, går det også over etter en liten stund. Heldigvis!

Sinne er da ingenting å spare på vel?

ORIGINAL: Miss Gilmore

Kommer an på hva det var som utløste sinnet...jeg kan være langsint ja![8D]

Signerer denne jeg!

Enkelte ganger kan jeg være ekstremt langsint!!!

Har vært og er enda langsint på svigerinnen min!!!!

Nei!!!! Klarer sjelden mer enn fem minutter. Har så lyst av og til! For mannen min holder ut i det uendelige! Og av og til er faktisk ting hans skyld. Men, jeg som kryper til korset - uansett...

ORIGINAL: Bella_Blid

Aldri.... tror jeg er sint max et par timer [8D]

Hehe, klarer aldri å være "vellykket" langsint (som regel er det min kjære jeg har lyst til å være sint på av og til) Hehe, han er en bortskjemt mann [8D] (Ikke av meg) [:D]

Nei er nok ikke det. Stortsett så angrer jeg på at jeg ble sindt i det hele tatt. Liker ikke å være sinna.

Men jeg har en venninne som jeg ikke snakker med lenger pga visse ting hun har gjort, så kan kanskje kalle det at jeg er langsinne med akkurat ho da.

Kan desverre være det ja..[8D] Men spørs selvfølgelig veldig ann på hva/hvem det gjelder.
Jeg er VELDIG EKSTREMT dårlig til å krype til korset og be om unnskyldning. Kan være sta og stå på mitt selv om jeg vet jeg tar feil![:-]
Hvor teit er ikke jeg da!?[8|]

Men blir veldig fort sint å da, lite lemmen [8D]

Nei i grunn ikke...
Men gjør noen samme alvorlig/grove feil flere ganger etterhverandre uten å komme med noen unnskyldning, eller kommer med helt syltynne, gjennomsiktige unnskyldninger Blir jeg SINT! og det kan vare til det er rettet opp...

Men jeg går ikke rundt å er sint uten grunn, eller over lengre tid[:)] Jeg blåser som regel ting ut der og da, så er det over rett etterpå[:)]

kan ikke påstå at jeg er langsur nei, men hvis noen bare blir ved og ved og ved med å irritere meg så kan det gå over til at jeg blir langsur ja og ikke er så god å ha med å gjøre.....[;)]

Kommer litt an på hvor lenge langsint er... Kan være sint i noen timer, men det er alltid på sambo i så fall. Vi ordner alltid opp. En av oss. Klarer ikke å sovne sinte...
Andre blir jeg sjelden sint på, heller irritert eller skuffa (da blåser jeg ut på sambo og er ferdig med det...)

Back
Topp