Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP 13 Apr 2016 #21 Eliz92 skrev: Haha blir frustrert noen ganger når jeg ser hva ordene mine plutselig blir til xD Klikk for å utvide … Hihi, sånt er morsomt ;-) Inne på konkurranseforum har vi en tråd der det ikke er lov å rette opp skrivefeil. Der er det mye morsomt ;-)
Eliz92 skrev: Haha blir frustrert noen ganger når jeg ser hva ordene mine plutselig blir til xD Klikk for å utvide … Hihi, sånt er morsomt ;-) Inne på konkurranseforum har vi en tråd der det ikke er lov å rette opp skrivefeil. Der er det mye morsomt ;-)
Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP 13 Apr 2016 #22 Cosacita skrev: Litt skuffa for de smakte fryser. Klikk for å utvide … Det er ikke like morsomt nei
Eliz92 Forumet er livet Februarlykke 2015 Marsmellows-15 Januar 2017 Februarhjertene2017 Februarbarna 2020 Marsboere 2020 13 Apr 2016 #23 Klatremus Lillemann skrev: Hihi, sånt er morsomt ;-) Inne på konkurranseforum har vi en tråd der det ikke er lov å rette opp skrivefeil. Der er det mye morsomt ;-) Klikk for å utvide … Haha høres son ut ja
Klatremus Lillemann skrev: Hihi, sånt er morsomt ;-) Inne på konkurranseforum har vi en tråd der det ikke er lov å rette opp skrivefeil. Der er det mye morsomt ;-) Klikk for å utvide … Haha høres son ut ja