Er dere klare?

Nei, jeg har ikke engang lett fram eskene med babyklær og utstyr, så strengt tatt har jeg ikke helt oversikt over hva jeg har og ikke har. Til helga kanskje? :)

Bilstol + baser er det eneste vi har kjøpt enda. :P
Har jo også bestilt vogn og betalt depositum på den da - så den er på vei. :)
Har kjøpt noen klær, leker, en pakke uberkul gassklutpakke fra babyshop også har vi en diger haug med brukte klær vi har fått som jeg må se gjennom.

Nei, jeg har ikke engang lett fram eskene med babyklær og utstyr, så strengt tatt har jeg ikke helt oversikt over hva jeg har og ikke har. Til helga kanskje? :)

Ja, takk! :)
Der minte du meg på at samboeren må saumfare loftet med babyklærne etter prinsessa. Vet hun hadde noen fine plagg som babyen vår kan bruke om igjen. :)

Jupp den er klar :) Mye fordi eg har født tidlig dem to siste gangene og vill ver klar denne gang om det skulle skje igjen ;)

Nei! Og hjelpes... Ingen bag pakket, ingen vogn, mangler fortsatt en del klær, ikke satt opp seng.
Termin er 1. Juli, så begynner å kjenne på stresset nå. Blivende storesøsken og far er veldig klar for at lillebror skal komme, og maser hver dag. Tror du han kommer i dag???! Jeg har prøvd å belage meg på overtid slik at ikke skuffelsen skal bli alt for stor.. Men du verden som jeg kunne ønske han kom om et par uker!

Nei! Og hjelpes... Ingen bag pakket, ingen vogn, mangler fortsatt en del klær, ikke satt opp seng.
Termin er 1. Juli, så begynner å kjenne på stresset nå. Blivende storesøsken og far er veldig klar for at lillebror skal komme, og maser hver dag. Tror du han kommer i dag???! Jeg har prøvd å belage meg på overtid slik at ikke skuffelsen skal bli alt for stor.. Men du verden som jeg kunne ønske han kom om et par uker!

Hehe, ja. Kanskje på tide å tenke på det ;)

Nei, ikke på noen måte. Er enda igjen over 6 uker til termin, men merker jeg begynner å stresse litt med å få ting på plass siden formen min ikke akkurat er den beste om dagen.

Ikke pakket bagen enda.. Tar det veldig med ro kjenner jeg.. Men er i full gang med rydding, sortering og vasking! :)

Er egentlig veldig klar, men har ikke pakket bagen enda. Bør vel kanskje det.

Rommet og alt annet er klart :)

Ikke pakka bagen enda nei. Men har begynt å tenke på å gjøre det. :) det e jo en god start. Må kanskje kjøpe mæ en liten bag til. Må jo ha med litt klær til småguttan å. :)

Back
Topp