Er dere klare?

snute

Glad i forumet
Jeg så nå at det er 34 dager til termin, og jeg føler meg liksom ikke helt klar for å ta imot denne babyen enda... Merkelig i grunn... Er det flere som har det på samme måte? 

Tror det kan ha sammenheng med at det har vært hektisk på jobbe i det siste, ikke så mye tid til å tenke på babyen og bare slappe av. Men nå er jeg 100 % sykemeldt og snart starter jo permisjonen også. Må bare bli ferdig med julen først og helst kommer over i 2012, så føler jeg meg forhåpentligvis mer klar. 

Har en sønn fra før, han ble født 4 uker før termin, og det var jeg helt uforberedt på, fikk rett og slett litt sjokk, hehe. Men satser på å føde rundt termin denne gangen :-)

Klar nyttårsaften kl.00.00 ;)) hehe!! 

Jeg henger meg på og sier at jeg er superklar 1. Januar 00:01. Ting er tungt nå, og alt er i  orden, så så lenge hun holder seg inne til over nyttår skal jeg ikke si noenting.

Er også i uke 34 og hadde du spurt for en uke siden så hadde jeg vel svaret vært nei på om jeg var klar men etter 3 dager på Ahus pga kvalme/oppkast som ikke gir seg, og de har funnet ut jeg har bukspyttkjertelbetenelse, forhøyet gallesyre og har bekkenløsningen og halsbrann 24/7 så er jeg veldig klar.men hadde vært greit å komme inn i 2012

Godt spørsmål, jeg kan ikke annet enn svare ja og nei :-D

Jeg er veldig nysgjerrig på han lille, og jeg har nettopp sluttet jobben (tatt ut ferie) så jeg føler liksom at jeg ikke kan vente med å gjøre ting i orden til han kommer nå som jeg har tid til å dilla. Men jeg synes at det er tidlig å sette opp senga 5 uker før termin så jeg prøver å finne på andre ting å gjøre - hehe. Vi har også alt vi trenger til han lille.
På den måten er jeg klar i alle fall.

Men sen så er jeg veldig lite forberedt hva gjelder fødsel. Jeg har ikke lest meg opp nok og jeg klarer ikke helt å skjønne at jeg skal føde - hehe. Ei heller har jeg pakket fødebagen enda. Pluss at jeg gjerne vil ha disse ukene som kommer til å hvile meg opp - jeg trenger det sårt :-)

Og ja, jeg håper da virkelig også at han holder seg inne til januar, likt mange av dere andre også har sagt ;-)

Jo, jeg begynner å bli klar. Gleder meg virkelig til å se lille nurket i magen emoticon .

Veldig klar, men håper han holder seg inne til over nyttår for det ;-)

håper han kommer neste uke. men han kommer når han er klar.

Jeg er klar, men er virkelig ikke klar!!
Har ikke skrudd sammen senga, ikke pakket fødebagen, ikke vasket på soverommet vårt eller ommøblert sånn at vi kan sette inn barnesenga..

Har vasket barneklærne da, så hu skal slippe å være naken :P

Siljon skrev:
Jeg henger meg på og sier at jeg er superklar 1. Januar 00:01. Ting er tungt nå, og alt er i  orden, så så lenge hun holder seg inne til over nyttår skal jeg ikke si noenting.

Signerer her!

Siljon skrev:

Signerer her!

Kallenavn** skrev:

Siljon skrev:

Signerer her!

Ditto! :D Men kommer hun så kommer hun <3

Jeg slenger meg på nyttårsaften 00:01 ;) 

Jeg håper også på tidligst 1.januar 00.01 :) temmelig lei nå ja, men kan jo i teorien gå gravid 5 uker til !!! (3 uker til termin+de to ukene man kan gå på overtid)

Hehe, signerer Sille her altså. Så lenge jeg ikke har født enda, så kan han få lov til å være der litt over ei uke til :o) Så neste lørdag, på slaget 12 kan han få lov til å komme!
Skal sies at jeg har mine tvil på at han gjør det da :)

Jeg føler meg vel i grunn klar til å bli to barns mamma, selv om jeg føler jeg har mye jeg skulle ha gjort enda. Men det som eventuelt blir igjen får bare være. Han blir nok født og får det godt allikevel :o)

Begynner å bli ganske klar for at han skal komme ja.. Men synes han kan vente til 1 januar hvertfall ;)
Har alt klart av utstyr og slikt.. Kjøpe en bleiepakke bare.. Hehe...

lmk88 skrev:
Begynner å bli ganske klar for at han skal komme ja.. Men synes han kan vente til 1 januar hvertfall ;)

Jeg og samboeren min kjøpte bleier da det var bleiekrig og vi fikk sykt billige bleier på kiwi. Vi har hele garasjen fyllt opp med bleier i alle størrelser:)
Jeg er klar jeg også men nå har jeg hatt fine dager i det siste så nå kan jeg godt vente til over nyttår

Miriamsmams skrev:

lmk88 skrev:

Jeg og samboeren min kjøpte bleier da det var bleiekrig og vi fikk sykt billige bleier på kiwi. Vi har hele garasjen fyllt opp med bleier i alle størrelser:)
Jeg er klar jeg også men nå har jeg hatt fine dager i det siste så nå kan jeg godt vente til over nyttår

Hehe, den var ikke dum :o) Hadde jeg visst at jeg ble gravid da jeg ble det,så hadde nok jeg hamstret litt mer også. Hamstret som bare det til vesla her, trodde jeg. Holdt ikke lenger enn 5 måneder da :(

Eldorado skrev:

Miriamsmams skrev:

lmk88 skrev:

Hehe, den var ikke dum :o) Hadde jeg visst at jeg ble gravid da jeg ble det,så hadde nok jeg hamstret litt mer også. Hamstret som bare det til vesla her, trodde jeg. Holdt ikke lenger enn 5 måneder da :(

Ja men uansett jeg har sikkert 20 pakker med bleier og det holder jo såklart ikke. MEN det er uhyre mange penger spart:)

Back
Topp