er det meste kjøpt inn og i boks? Har gooood tid denne gangen kjennes det ut som.. her er bilstol og klær klart. Alt annet er et usikkert moment Hehe.. bare 70 dager igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi har det meste klart ja
Mangler å få hengt opp to vegghyller på rommet og fylle opp med bleier
Ellers er vel det meste i hus
Mangler å få sendt saueskinnsposen på rens men det kan vi ta når hun kommer, har nok av vognposer, dyner og saueskinn hu kan ligge på
Begge vognene er klar
Bilstol er klar (skal bare pakkes ut av eska å montere basen i bilen)
Senga er klar
Klær e vaska og lagt/hengt i skapet
Vogga står klar trenger bare ta laken og sengetøy på madrass og dyne
Babycallen er testa å funker enda så da slipper vi kjøpe ny
Så er det «fødebagen» som skal pakkes, men stresser ikke med den enda
Har time til innskriving 11.11
Vi har en stelleveske fra tidligere som er nesten like fin å bruke som litt stor veskeNoen som har kjøpt stelleveske/ ryggsekk? Det er liksom blitt min nemesis... jeg kan ikke fordra den evige stelleveske pakkingen. Alltid er det noe som mangler og jeg føler nesten ingen stelleveske rommer nok eller har en praktisk løsning som både jeg og mannen kan leve med. Å ha vesken under vognen er liksom så upraktisk siden jeg ofte går å handler. Frister ikke å springe rundt med ryggsekk hele veien heller. Innrømmer jeg er urimelig nå Hehe... men jeg var så letter og glad når jeg slapp stelleveske etter nr 2. Gruer meg litt for den igjen.. den er liksom symbolet på en trøtt småbarnsmor som alltid har glemt noe viktig Hehe