Er dere i mål med forberedelsene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Har dere gjort klart til babyen kommer? Alt er på plass, og klart for å ta i mot det lille mirakelet? Eller har du en liten jobb igjen fremdeles? :)

36+1 og klesvasken til Lille, og fødebagen blir stadig utsatt :nailbiting:
Skulle ta det når jeg kom hjem i dag, men da hadde en av ungene satt på sine klær :dead:
Da slapp jeg unna igjen:hilarious:

37+2 å alt er så å si på plass, er vel kun handling av bleier i hus og pakke fødebagen så er jeg klar:happy:

Begynte å pakke en bag i dag.
Babyen har bilsete, vogn, stellebord, seng og klær + litt utstyr. Trenger vi noe mer så handler vi etter behov!:-p

Har igjen noen småting som må hives oppi fødebagen, hentesettet må gjøres ferdig (men det er vel egentlig ikke noe jeg MÅ ha da :P ). Har ikke fiksa stelleplass på badet, men det satser jeg på blir gjort neste helg-ish. Vi har stelletingene klare, bare mannen som driver og utsetter å henge opp stellebordet. :p

Men joda, vi er ganske klare her. I mål med det viktigste egentlig. Fikse opp litt til i huset da, rydde og få det vasket. :)

Mangler vogn! Men den er på veg .. så må eg berre ordne med å få tilbake seng og bæresjal (lånt vekk) og finne fram vugga til staua.. og pakke fødebag!

Føler meg ikke veldig i rute med alt som skal ordnes, men stresser ikke enda heller. Er 34 uker på vei og ingenting som tilsier at baby blir født før termin.
Vi mangler bilstol og stellebord, har ikke kjøpt bleier eller stelleprodukter, men vi har det vi har fått i de gratis babyboksene.
Fødebagen har jeg ikke pakket, men kjøpte faktisk ammebh og ammesinglett idag. Så det er jo en begynnelse :D

Det meste er klart, men ikke pakket fødebagen eller ordnet stelleplassen. Så lenge alt av utstyr er på plass så er jeg fornøyd! Men er nok ikke dumt å ha fødebagen klar snart, er 37+3!

35+1 idag. Har det meste i hus og det som trengte en vask er vasket. Mangler siste finish: montere vuggen, fylle på luft i hjulene på vogna, handle bleier og ordne stelleplass, sterilisere delene til brystpumpen og komme igang med fødebagen.

Men det meste som er igjen nå får vente til juni - mannen min er borte på jobb i hele mai og jeg har mer enn nok med meg selv og en trassig treåring. Kan hende jeg ikke stresser så mye fordi jeg fødte 42+1 sist og det føles rimelig lenge til...

Ble plutselig veldig klar igår da jeg var skråsikker på at noe var på gang, det dabba av:p men nå er ivertfall fødebagen ferdog pakket, og det meste på plass! Mangler bare litt klargjøring av vogn og stelleplass, men det haster ikke så mye...

Har en uke igjen å gjøre alt klart. Må kjøpe litt babytøy i liten str da 50 vil være for stort. Skru opp sengen og gjøre den klart.

Tiden flyger og plutselig er dagen der jeg blir satt i gang

Back
Topp