Er dere glade i å lese?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Lurer på om det er mange her som liker å lese bøker? Jeg er veldig fan av bøker jeg da..! Leser det meste jeg kommer over.. [:D] Innimellom alle bøkene, holder jeg på med en sånn pocket serie da.. "Havets datter".. Og den er så kjekk!
Siste boka jeg leste var "Engler og Demoner" av Dan Brown.. Jeg syns den var helt fantastisk bra!!

jeg er bibliofil - jeg elsker bøker og å lese... nå holder jeg på med to bøker - piken med perleøredobbene av Tracy Chevalier, og Kokkejævler, den siste boka til Anthony Bourdain (tv-kokk).

Jeg elsker bøker, men har ikke blitt så mye annet litteratur enn svangerskapslitteratur i det siste. Nå holder jeg på med håndarbeid...

Jeg har alltid vert veldig glad i bøker jeg..! Lånte forresten ei bok til samboer: "pappa for første gang" av Finn Bjelke.. [:D] Den anbefales å lese.. Hehe.. Jeg leste den nemlig jeg og.. Morsom og nydelig fin framstilling av hvordan han følte det å bli pappa..

Foretrekker heller en god bok enn en film jeg da..

Pappa for første gang har vi også... morsom bok ja!

Jeg glemte at jeg holder på med en tredje bok også; Parfymen av Patrick Süskind.. men den har jeg lest før også da.

jeg leste tre bøker i syden, nattsøsteren, drømmefangeren å sørgekåpen av Unni Lindell, alle tre gode bøker, samt orkestergraven (når jeg var kommet hjem... Har netopp lest ferdig Berlinerpopplene av Anne B Ragde, å skal nå låne Eremittkrepsene av samma forfatter! Så her går det unna [:D] Har ikke lest noe annet enn fagliteratur de siste tre årene, så det var deilig å begynne å lese noe annet!!!

er akkurat ferdig med jordens barn!! den er bra synes jeg!! men den siste boka var utrolig treg!! var kanskje litt spennende på slutten(men det var fordi hun i boka fikk barn[:)]) men eller så slet jeg meg gjenna den siste...

Jordens barn.. Hørtes så kjent ut..! Har jeg lest den mån tro..? [8|][:D]

Og til dere som skal lese DaVinci Koden og Engler og Demoner.. Vanvittig bra bøker!! Kunne nesten ønske jeg ikke hadde lest de så jeg kunne få oppleve spenningen med å lese de igjen..!!! [:D]

jordens barn av jean m auel..

den første bok heter hulebjørnens klan...

ring a bell?

det er fem svære bøker!!

Dingdingding!! Ja da veit jeg det.. [:D] Har ikke lest den, men har planer om det.. Har nemlig kjøpt den Hulebjørnens klan for ikke så lenge siden.. Mamma har lest serien 2 ganger tror jeg.. Ho syns de var kjempebra! Den står i bokhylla mi.. Kanskje det blir neste prosjekt.. [:D]

hulebjørnens klan og den serien leste jeg på ungdomsskolen husker jeg - var kjempebra!!

Når det gjelder favorittforfattere har jeg en forkjærlighet for krim - elsker Stephen King og Agatha Christie. I fjor sommer oppdaget jeg Val McDermid, og leste alle bøkene hennes på noen få uker... Liker også Henning Mankell og Anne Holth. Har hatt dilla på John Irving også (falt pladask for Garps bok når jeg leste den første gang som 15-åring).. Og så elsker jeg Harry Potter!

hmm.. bøker hva er det??[:)] lite lesing på denne fronten... klarer aldri å bli ferdig med en bok når jeg først starter på en

ORIGINAL: malrodien

hmm.. bøker hva er det??[:)] lite lesing på denne fronten... klarer aldri å bli ferdig med en bok når jeg først starter på en

Hæææ?? Det skjønner jeg ikke, for jeg klarer sjelden å legge fra meg en bok jeg... Tror at det er maks 6 bøker i hele mitt liv jeg ikke har lest ut... og jeg har lest tusenvis!!

ORIGINAL: Twini

Elsker å lese bøker!!! er kjempeglad i krim. Har lest alle bøkene til Jo Nesbø. De er kjempebra!!

ja, enig med deg!!

Ja, jeg er også veldig glad i å lese. Har lest mye opp gjennom årene, men i de siste er det blitt mest fag. Men jeg leser fortsatt litt innimellom. Siste jeg leste var Engler og demoner. VELDIG bra. ANbefaler alle den. OG etter det leste jeg Odel. Den var ok. Synes det er veldig moro å lese!

Jo Nesbø og Val McDermid er bra ja! Jeg har likt VELDIG godt Dan Brown sine bøker.. Agatha Christie og er veldig bra ja! Ellers så leste jeg veldig mye Sidney Sheldon ei stund..
I kveld har jeg lest ut ei og ei halv bok i den pocket serien, så nå må jeg finne meg et anna prosjekt til jeg får bestilt meg flere av de bøkene.. [:D]

ORIGINAL: AneL

Ja, jeg er også veldig glad i å lese. Har lest mye opp gjennom årene, men i de siste er det blitt mest fag. Men jeg leser fortsatt litt innimellom. Siste jeg leste var Engler og demoner. VELDIG bra. ANbefaler alle den. OG etter det leste jeg Odel. Den var ok. Synes det er veldig moro å lese!

Enig i at Engler og Demoner var VELDIG bra!!! Og Anne Karin Elstad har en del bra ho og.. Bøkene om Julie, og de om Lena.. [:)]

Leser veldig mye, holder på med "Sult"( eller var d nød ?) av Are Kalvø, sist lest er "Berlinerpoplene", "Da Vinci Koden", "Doppler", "Orkestergraven", "Arsenikktårnet"....osv Skal lese "Hundehode" etterpå+++++++elsker å lese[8|][8|][8|]

ORIGINAL: lenemor

hulebjørnens klan og den serien leste jeg på ungdomsskolen husker jeg - var kjempebra!!

Når det gjelder favorittforfattere har jeg en forkjærlighet for krim - elsker Stephen King og Agatha Christie. I fjor sommer oppdaget jeg Val McDermid, og leste alle bøkene hennes på noen få uker... Liker også Henning Mankell og Anne Holth. Har hatt dilla på John Irving også (falt pladask for Garps bok når jeg leste den første gang som 15-åring).. Og så elsker jeg Harry Potter!

Leste også Hulebjørnens klan da jeg gikk på skolen. Likte den godt. Elsker Garps bok. Den har jeg lest flere ganger. Russisk litteratur anyone? det er såååå mye bra. Både klassikerne og nyere litteratur. Nå skal jeg brodere ferdig babyteppe først så får vi se hva jeg begynner på. Er såååå stolt av mannen som har begynt å lese babybok på engelsk, noe om Barnets utvikling... Growing development kanskje??? Istedenfor å spørre ham om å lese babybøker så har jeg lagt de diskre frem så nå har han funnet en helt av ham selv [:D]

Back
Topp