Er dere gift?

Nei. Det skjer nok, før eller siden. Men nå sparer vi til hus.

Nei, men hinter sterkt :-P

Vi har vært forlovet i 4 år på julaften. :-O hehe. Skulle gifte oss i 2011=baby, 2012=gravid, 2013=baby. 2013= huskjøp, 2014=blakk, 2015= bestilt kirke, men ser ut til at vi må utsette det til 2016. Jeg har begynt å studere. Og orker ikke å ha bryllupet mitt i studie. Pluss jeg skal mest sannsynlig slankeopereres til neste år. Så veldig mye på plakaten. Da gjør vi det heller i juni 2016. Skole ferie og bare fryd og gammen. :-) også var det de pengene da. :-/

Vi har vært sammen i 8 år og gift i 5 og et halvt år :)

Ja og har hvert gift i over 3 år :)
Men for oss hadde det ikke hvert mange andre alternativer da ;)

Forlovet oss i vinter :-)

Men jeg har ikke lyst på noe stort bryllup å sånn så spørs om vi blir enige om hvordan vi gjør det... Kunne gjerne reist utenlands bare vi to men får nok ikke han med på det....

Nei.. samboere i 5 år nå, men ikke no frieri.. og jeg skal ikke fri.. det er mannens oppgave! Jeg bærer tross alt frem barnet hans :-P

Ja:) siden vi har barn og hus så er det greit å ha alle de formelle tingene i orden:)

Vi gifter oss i august neste år :) selv om det var han som fridde for mange år siden, var det jeg som "måtte" ta initiativ til å planlegge selve vielsen. Etter 9 år hadde jeg ventet lenge nok syns jeg, så jeg ordnet det slik at vi gifter oss på 10-års-dagen vår :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Niks! Har vært sammen i 8 år og vi trives slik vi har det:)

Ikke gift eller forlovet, men vi sparer til bryllup. Har mål om å spare 100.000kr, så forlover vi oss, og gifter oss innen et-to år. Synes det er tull å gå 17 år som forlovet. Men vi har bare vært sammen/samboere i litt over 2 år, så ingen hast :D

Back
Topp