Er dere friske og raske? :)

S-mamma

Gift med forumet
Hvordan er formen? Er dere fult på jobb?

Min er bra, mn trenger mye mer søvn og fortere sliten. Merker d på jobb og når jeg kommer hjem. Men heldigvis ingen plager :) Så er 100 prs på jobb og ser lovende ut fremover :)

Jobber 50 % å formen er deretter. En grunn til at jeg er sylemeldt

Formen her på halv 12 og er 40% sykmeldt. Har vondter her og der som gjør meg utrolig sliten rett og slett.

Sent from my iPad using BV Forum

Er i kjempeform!:) Jobber 100% å ska fortsetta med da so lenge som muligt!!!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempe form her også!:) Jobber fult og ennå litt mer!:D Håper virkelig det holder seg sånn hele veien:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Veldig frisk, men ikke fullt så rask :D Kvalmen kommer og går, ellers er jeg i fin form :) Energien som var fraværende for noen uker siden er tilbake, deilig!

Formen begynner og skrante. Jobber 100 prosent. Kjenner at jeg er pisse sliten når jeg kommer hjem fra jobb og ikke får jeg sove om natten da sliter jeg med rastløse bein

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har veldig lite energi og føler jeg skal svime av støtt og stadig (har besvimt på ordentlig også), og trenger ekstremt mye søvn og hvile (lavt blodtrykk får skylden). Var hos firmalegen i dag for jeg tenkte kanskje jeg manglet jern, men hun sa alt var bra men jeg trenger bare å stresse mindre på jobben. Så hun sykemeldte meg likesågreit 50% i en måned :eek: Virkelig ikke forventet, men skal bli deilig å forhåpentligvis få litt overskudd :)

Formen begynner og skrante. Jobber 100 prosent. Kjenner at jeg er pisse sliten når jeg kommer hjem fra jobb og ikke får jeg sove om natten da sliter jeg med rastløse bein

Prøvd med magnesium for det? Venninnen min fikk tips om det fra legen sin om det da hun slet under svangerskapet, det hjalp på hun hverfall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Prøvd med magnesium for det? Venninnen min fikk tips om det fra legen sin om det da hun slet under svangerskapet, det hjalp på hun hverfall :)

Har kjøpt det idag. Jobber på apotek så vet om det så håper det hjelper

Har kjøpt det idag. Jobber på apotek så vet om det så håper det hjelper

Ja da har du vel peilig ja! Håper det hjelper hos deg også da, lykke til! ;)

100% i jobb og går veldig greit! :) merker eg er meir trøtt og sliten en vanlig men jobber fullt so lenge eg kan :) vi har litt spesielle arbeidsforhold på jobben (eg er alltid 100% aleine på jobb, uten tilgang til toalett og heller ingen lunsj om det e travle dager!) so eg tviler sterkt på at eg får/klarer å jobbe heile veien ut :( men fåreløbig går det fint :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

E 100% sjukemeldt ennå..satse på å komma meg litt tebars på jobb igjen når kvalmen å spy forhåpentligvis gir seg..kje så lett å springa å spy midt i bleieskift eller påkledning på jobb..å kvalmen e konstant så kje lett å var tilgjengelig for ongane på jobb..

Uvant for sist så va eg i fantastisk god form..jobba te samme dag som hu blei født (kom i uke 35) :)

Får ikke sove på natta. Men i dag kommer gravidputa mi i posten, gledes :)
Ellers er formen bra. Blir fortere anpusten nå enn før når jeg går turer.

Forrige svangerskap var jeg i 100% jobb frem til 3uker før termin, da ble jeg tvunget i permisjon. Jobbet i hjemmetjenesten da :)

Nå jobber jeg på kontor så er usikker på hvor lenge jeg orker sitte i ro. Kjedelig

Formen er veldig varierene. Migrene har vært der værste for meg. Da blir jeg helt slått ut. Vart opp til 12-14 timer de siste gangene. Ellers har jeg vært sykmeldt uke 6-7 mot deprasjon og er nå sykmeldt i andre uke da jeg plutselig ble helt engeriløs og holdt på å gå i gulvet å følte meg alderleds ikke bra etter jeg begynte på magnesium mot kramper i venstre legg om natt der jeg har hatt to tidligere blodpropper. Ble bra etter jeg slutte på det igjen. Skal tilbake i jobb igjen til uka. Men har lang reisevei dagelig til jobb også med sykkel,tog og buss. Så får se hvor lenge til jeg skal jobbe fult eller om jeg skal jobbe bare noen prosent. Hatt en del blødninger også forde morskaka ligger for langt ned. Så skal på kontroll på sykehuset igjen i uke 35. For å sjekke om jeg kansje må ta keisersnitt.

Bekkenet mitt er fullstendig rasert kjennes det ut som! Sykemeldt 100% denne uka, greide såvidt gå over gulvet her... Må se det an litt fremover. Synes det er synd å skulle tvinge meg på jobb og bli sengeliggende resten av dagen, får ikke gjort noe med sønnen min da :-(

Her er gravid formen grei og eg jobber fortsatt 100% ... Men har ikkje vore heilt i form dei siste dagane pga forkjølelse:/

Back
Topp