Er dere friske og raske? :)

S-mamma

Gift med forumet
.

Hatt en forferdelig hoste en stund no. Har redusert formen masse..

Med tanke på et bekken som nekte å la meg gå til bhg å hente gutten min så kan eg ikke si det:/

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Ja, det må jeg nesten kunne si, ja:) mye bedre enn på samme tid sist iallfall. Har ikke spydd en eneste gang i hele sv.skapet, syklet daglig til/fra jobb ( inkludert DEN oppoverbakken på hjemveien) frem til uke 15. Trener når jeg har ork og tid, og er positivt overrasket over at jogging fremdeles går fint:) vel og merke kun på tredemølle. Er redd for å besvime ellers. Ingen bekkenløsningsplager hittil ( var VELDIG plaget sist). Har vært litt plaget med hodepine de siste to ukene, men greier meg så og si uten smertestillende.

Ja. Er nesten så en ikke merker noe til graviditeten :0

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Ikke her heller :o

♡Overgangen feb/mars♡
Har egentlig hatt det slik stort sett hele svangerskapet , så jeg syntes det er betryggende å se magen veks og kjenne bevegelse <3 var tøft tidligere å ikke ha noe "bevis" på at jeg var gravid

Har egentlig hatt det slik stort sett hele svangerskapet , så jeg syntes det er betryggende å se magen veks og kjenne bevegelse <3 var tøft tidligere å ikke ha noe "bevis" på at jeg var gravid

Var på tidlig ul i uke 6 fordi jeg stolte ikke på hverken test eller blodprøve :o så deretter i uke 12:)

♡Overgangen feb/mars♡

Gravidformen er fin... Men er heime frå jobb i dag på grunn av ein skikkelig forkjølelse og vondt i hodet:(

Urk, nei. Voksesmerter, bekkensmerter, urolig mage og kvalme. Venter fortsatt på "den milde midten", synes det har blitt verre de siste ukene. Men det er heeelt greit, altså, så lenge det blir barn av det! :)

Vært veldig forkjølet den siste uken, men ellers begynner formen å bli bedre :-) er bare veldig trøtt, men klager ikke for jeg har sluttet å kaste opp :-D

Nei sliter mye med migrene med oppkast,og har jeg ikke det så har jeg nesten daglig vondt i huet. :/

Back
Topp