Er dere fremdeles i full jobb?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
100%svangerskapspenger siden midten av februar

Har hatt delvis svangerskapspenger siden uke 8, jobber 40% nå. Har bare 3,5 uke igjen til jeg går ut i ferie og så perm, så regner med jeg står løpet ut om ikke det skjer noe ekstra. :) Jobber delvis som renholder og delvis på kontor.

100% sykemeldt siden påske, siste 4-5 ukene før permisjon.. Rygg og bekken samarbeider ikke helt slik eg ville ønska..

Jobber fortsatt 100%, jobber som forskningstekniker. Måtte kutte ut de fysisk krevende arbeidsoppgavene og arbeider nå med labarbeid og databehandling frem til permisjon :) Vurderer fortløpende behov for sykemelding grunnet bekkenløsning, men nå har jeg kun 14 arbeidsdager igjen, så står nok løpet ut :rolleyes:

100% jobb som sykepleier, og begynner i ny jobb om 2,5 uke[emoji28] Kjenner formen begynner å bli dårligere, så er spent på de 5 ukene i ny jobb før permisjonen begynner! Er liksom slitsomt nok å være ny i en jobb når man ikke er gravid[emoji85] men veldig glad og takknemlig for den nye jobben da (bare ikke helt timingen[emoji23])

Jobber fortsatt 100% men med god tilrettelegging [emoji4] Går ikke til de tyngste klientene.
Ambulant Psykiatri [emoji137]

Akkurat blitt sykmeldt 50%, håper det hjelper litt på overskuddet etterhvert. Nå er jeg skikkelig, skikkelig sliten...

Litt komplisert. Har svangerskapspenger 37,5 % på den ene jobben. Jobber tilsammen 60
%. Tror jeg klarer å være i jobben jeg er 37,5 % i frem til permisjon. Den andre jobben, tviler jeg veldig på at jeg klarer å være i. Akkurat nå 100 % sykemeldt pga bekken. Håper det snart gir seg

Sykepleier, sykemeldt 20 prosent og vært det siden uke 23 :) det fungerer fint og jeg kommer sikkert til å gå i samme prosent de siste fire ukene nå :)

Har 50% jobb pga yrkesskade og er glad jeg ikke står i 100% jobb. Da hadde jeg nok vært delvis sykemeldt

Er renholdsleder i 70% og kantinemedarbeider i 23%. Sykmeldt 100% siden 2. januar, på grunn av blødninger og bekkenløsning.

Sykepleier, ble sykemeldt i underkant av 20 % for to uker siden, jobber da ikke hver tredje helg lenger. Men får tilrettelagt resten, så har det veldig bra, selvom jeg begynner å bli sliten, er det godt å være på jobb.

Back
Topp