• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Er dere fortsatt kvalme?

Honningblomsten

Forumet er livet
Her er kvalmen borte nå Eneste er at jeg blir fryktelig bilsyk da.. Og jeg har noen dager innimellom som ikke er helt gode, men er mye bedre

Er fortsatt veldig kvalm ja, kaster fortsatt opp hver dag men greier i det minste å spise litt mer enn før :)

Har vært kvalm hele tiden jeg,og kaster opp fremdeles :( er sykemeldt på 7. uken nå. Synes det bare blir verre, sliter med hodepine og svimmelhet i tillegg.

Februar10 April12 skrev:
Har vært kvalm hele tiden jeg,og kaster opp fremdeles :( er sykemeldt på 7. uken nå. Synes det bare blir verre, sliter med hodepine og svimmelhet i tillegg.

Akkurat samme her, men har bekkenløsning i tillegg :( føler med deg!:(

Kaster opp så å si hver dag, og er veldig kvalm hele tida... bahhhhhh......

Lucas09 skrev:

Februar10 April12 skrev:

Akkurat samme her, men har bekkenløsning i tillegg :( føler med deg!:(

huff, føler med deg også! jeg har sluppet unna bekkenløsningen foreløpig, men den kommer vel tidsnok kan jeg tenke meg :(

Lucas09 skrev:
Er fortsatt veldig kvalm ja, kaster fortsatt opp hver dag men greier i det minste å spise litt mer enn før :)

Har heldigvis gitt seg med kvalmen nå, og denne gangen klarte jeg hele perioden uten å kaste opp :-D
Men.... Nå er det bekkenet som er helt på bærtur...

jeg har nesten ikke vært noe kvalm. Har kanskje kastet opp fire ganger til sammen... hvis vi ikke teller med de gangene jeg har brekt meg. 
Tre siste ukene, ingen kvalme... Men like sulten da. Har allerede gått opp ti kilo :( 

Forrige uke var helt grusom, bare kastet opp, men nå er jeg plutselig mye bedre. Fremdeles litt småkvalm, men er nesten meg selv igjen. Håper det tyder på at det går riktig vei :)

Kvalmen forsvant så og si i forrige uke, men om jeg kommer over di fæle luktene som jeg ikke klarer, må jeg kaste opp. 

Kvalmen holder stand her også. Trodde virkelig den skulle forsvinne etter uke 12???!

Kvalmen er borte, ga seg i uke 14. Men brekker meg lett, når jeg pusser tenner og hoster.

Men veldig deilig å gå gjennom dagen uten å være dårlig..

God bedring til dere alle som fortsatt sliter!

litt opp og ned.. men de 3 siste dagene har vært veldig bra!! :) men tror ikke jeg tåler sjokolade-ting... Tror det er derfro jeg var så dårlig mandag og tirsdag.. fikk sjokolademousse til dessert på lørdagen, og spist litt sjokolade.. (det har jeg ikke hatt lyst på fram til nå i helga.. men om jeg blir dårligere av å spise det, er det absolutt ikke verdt det!!!!) :)

Kvalmen min ble kraftig redusert ca i uke 14, men har kommet tilbake litt de siste dagene av en eller annen grunn.

jepp. fortsatt kvalm:/ Hver dag. Men heldigvis slipper jeg å ligge som en krok rundt doskoåla like ofte lenger, så det er jo positivt. Har vært sykmeldt siden uke 6, nå er jeg i uke 14.

kvalmen forsvant i uke 14, men fortsatt litt brekninger

Back
Topp