Er dere flinke?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Er dere superflinke med tran osv hver dag?
Jeg må ærlig innrømme at jeg kan glemme av og til, men spiser makrell i tomat ofte da, så veier jo litt opp. :p
Tenker at variert kost er like viktig.

Jeg må ærlig innrømme at jeg kan glemme av og til, men spiser makrell i tomat ofte da, så veier jo litt opp. :p
Huff nei.. alt for lite flink! Men flink til å spise variert nå da..

Jeg prøver å ta tran tabletter hver dag, men hender at jeg glemmer det. Prøver også å spise variert, tenker det er minst like viktig.

Nei! Tok forlat i starten.. Er det eneste... Fy meg!!! Skal skrive opp trankapsler på handlelista jeg ;-)

Jeg tar bare jerntilskudd. Spiser fet fisk 3-4 ganger i uken, så det dekker mitt behov :)

Omega 3, kalsiumtabletter og magnesium hver dag! :)

Ikke veldig flink, men prøver;) Jerntilskudd og trantabletter. Prøver å spise variert, men hovedfokuset her er å få i seg nok mat generelt!

Huff eg er ikkje flink til å ta tran...husker å ta det ca 2-3 ganger i uka. Men eg er flink til å ete sundt og variert då :)

Får sure oppstøt og skikkelig vondt øverst i magen om jeg tar trankapslene . Men jordmor sa at det gikk greit siden jeg er flink til å spise fisk.

Tar en olje som inneholder omega 6,3,9 som heter udo's choice som finnes på helsekost. Den smaker myyyye bedre enn tran. Den smaker litt tre-aktig og gir ikke sure oppstøt etterpå :)

Er overraskende flink faktisk :)
Bruker gravidpakken fra nycoplus!

Har sliti med kvalme og er fremdeles kvalm til tider! Tar jeg tran gulper jeg det opp i løpet av dagen og det hjelper ikke akkurat mot kvalmen!!! Må skjerpe meg og ta det før jeg legger meg kanskje...?

Kjøpte en pakke med vitaminer for gravide med bl.a trankapsler. Dyre var de også! Men har ikke orket å spist noe av de ennå! *Fy meg!!*

Back
Topp