Er dere flinke til å...

[trultemor]

Elsker forumet
... gi barna tran?!?!? Jeg er skikkelig skikkelig dårlig til det!!! Glemmer det bare SÅÅÅ ofte! [8|] Selv om det står "husk tran" på kjøleskapet!!

Svenska AD droppar här... kan inte för mitt liv tvinga i min son tranet....
Ingen i Sverige har fått tran (som jag vet) och det går bra ändå [;)] (tycker vi svenskar....hehehe...)

Ehem...glemmer det litt jeg også - hun får det ca.annenhver dag tenker jeg[8D]

ORIGINAL: bondekone

gir d.dråper men glemmer det nok til tider

jeg tar D-dråper i grøten om kvelden

ORIGINAL: MiaMamma

jeg tar D-dråper i grøten om kvelden

jeg også[:)] oppbevarer flaska oppi grøtskålene hans i skapet. så når jeg tar ned fatet for å lage grøt ligger dråpene der, jeg drypper i flaska som jeg blander mme i og legger flaska i neste skål i skapet[:D] genialt system, om jeg skal si det selv[:D]

blander d-dråper i grøten hans, men  hender jeg glemmer det innimellom da [;)]

Gir også D-dråper....står ved siden av grøtpakka.

jeg gir ikke tran... hs sa at så lenge han fikk mme med omega (collett) så trengte han ikke noe tilskudd [&:][&:]

ORIGINAL: Isolde92

Ingen i Sverige har fått tran (som jag vet) och det går bra ändå [;)] (tycker vi svenskar....hehehe...)

hihi.. sign.. men jag har faktiskt prövd me tran i över en månad men nu har jag gett upp, får väl bara inse att lucas är för svensk för å ta tran.. =) d- dråppar här..

ORIGINAL: Isolde92

Ingen i Sverige har fått tran (som jag vet) och det går bra ändå [;)] (tycker vi svenskar....OG NORSK-SVENSKER...[:D] hehehe...)

Back
Topp