Er dere flinke til å trene?

Ja, det er veldig deilig:) Det er desverre ikke i samme bygg så ikke alltid motivasjonen strekker til, i allefall ikke når jeg må ut i kulda og opp noen bratta bakker for å komme meg dit :hilarious: Det er jo et supert tilbud så jeg må bli fllinkere til å faktisk bruke det:p

Ah, skjønner. Men motbakke er gratis trening da :)

Trener ikke da formen ikke er helt på topp, men ligger på 23-28000 steg om dagen. Så det får være trening nok til formen blir bedre

Ja, trener styrke. Tidligere trent en del ting styrke, baseløft osv. Men nå er det mer kondisjon og vanlig styrke;)

Jeg trener ikke :greet025 Det er det kjeeedeligste jeg vet.
Men som familie er vi flinke på å gå på turer, både lange og korte, i helgene. Ganske dødt nå på vinteren, men det tar seg nok opp igjen til våren.

Har veldig lyst til å trene, men har ikke hatt mye energi. Mye vondt i ryggen og kvalme i starten. Er redd for at ryggsmertene kan være en begynelse på bekkenløsning.. Nå som kvalmen har gitt seg, har jeg begynt å få mye blodtrykksfall..

Jeg har ikke sjangs til noe trening. Jeg eier ikke energi , bekkenløsningsplager og eksteemt med kvalme.
Samt jeg har ligget med flunsa. Så har blitt mye søvn på meg

Jeg trener 4-5 dager i uka. En dag styrke overkropp, en dag styrke underkropp, to dager med intervaller på mølla og en dag med valgfri gruppe time (pilates, Hiit the ground, Power) Varner alltid godt opp før styrketreningen på ellipse eller romaskinen. Avslutter begge dagene med intervaller med core og øvelser for bekkenbunn. Trente 6 dager i uken før graviditeten, da styrke 4 dager og 2 dager inteevinter. :) Trening for meg er kjempe viktig både for selvfølse, helse og styrke og babyen :)

Så flinke mange av dere er, blir imponert!! Jeg skulle gjerne ha trent litt, var akkurat i ferd med å få litt overskuddsenergi, da jeg begynte med de dumme blødningene og fikk treningsforbud [emoji31][emoji31] Håper jeg etterhvert får rørt meg litt mer enn det rusletempoet jeg går i nå [emoji23][emoji23]

Back
Topp