Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 13 uker nå. Prøver å få til 2-3 økter i uka, har ordning med 2 timer (2×1t) trening i arbeidstiden på jobben, så det benytter jeg meg i hvert fall av. Blir styrke, lett kondistrening, yoga og Tai chi.
Men med 100%jobb, 1,5-åring, mann som jobber 3-skift og lite avlastning blir det mindre trening nå enn forrige sv.skap.
Trener styrke 3 ganger i uken må kutte ut jogging da jeg får så vondt i halebenet av det!
Skal prøve å få til det igjen jeg og, har styrketimer, men får liksom ikke tatt i som jeg vil når jeg skal veilede og snakke samtidig Men holder kroppen SKAL jeg klare det
Har du timer?[emoji4]
Både kondis og styrketimer Så får ikke lurt meg helt unna uansett
Planen er å prøve få til svømming 2 ganger i uka da jeg kan trene i arbeidstida og vi har svømmebasseng på jobb. Tenker at det er overkommelig for meg å faktisk gjennomføre
Så deilig med svømmebasseng på jobb! Det skulle jeg ønske vi hadde også. Vi har treningsrom da Mye enklere å få til trening i arbeidstiden når man har treningsfasilitetene i samme bygg som man jobber!