Er dere flinke til å trene?

Lussekatt

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Styrketrening er veldig viktig for alle, og spesielt nå som vi skal bære frem en liten tass :) Er dere flinke til å trene? Selv har jeg nettopp fått tilbake energi så jeg kan trene egentrening igjen :D Det er SÅ deilig :dance018

Hva trener dere som trener? :happy090

Jeg trener absolutt ingneting. Har vært i elendig form (hadde hyperemesis fra uke 3 til 14, nå er det gått over til «vanlig kvalme» i tillegg til null energi, veldig lavt blodtrykk og høy puls), bruker 3 timer på pendling om dagen, har en treåring og vi har ingen avlastning (i form av familie som stiller opp osv.) så det er ikke så mye tid heller.

I forrige svangerskap trente jeg styrketrening. En helt annen livssituasjon da :P

Det blir minimalt med trening hos meg, rett og slett pga. bekkenløsning. Får smerter bare etter en liten spasertur, så det blir minimalt med aktivitet og mest hvile. :cool:

Er 13 uker nå. Prøver å få til 2-3 økter i uka, har ordning med 2 timer (2×1t) trening i arbeidstiden på jobben, så det benytter jeg meg i hvert fall av. Blir styrke, lett kondistrening, yoga og Tai chi.

Men med 100%jobb, 1,5-åring, mann som jobber 3-skift og lite avlastning blir det mindre trening nå enn forrige sv.skap.

Trener styrke 3 ganger i uken ;) må kutte ut jogging da jeg får så vondt i halebenet av det!

Prøver å gå noen turer i uka, men er dessverre alt for dårlig til å gjennomføre[emoji85]

Er 13 uker nå. Prøver å få til 2-3 økter i uka, har ordning med 2 timer (2×1t) trening i arbeidstiden på jobben, så det benytter jeg meg i hvert fall av. Blir styrke, lett kondistrening, yoga og Tai chi.

Men med 100%jobb, 1,5-åring, mann som jobber 3-skift og lite avlastning blir det mindre trening nå enn forrige sv.skap.

Det er jo kjempebra :happy093. Så deilig å kunne trene i arbeidstia, da hjelper det litt mer på i døgnet som burde hatt litt fler timer :dance018

Trener styrke 3 ganger i uken ;) må kutte ut jogging da jeg får så vondt i halebenet av det!

Skal prøve å få til det igjen jeg og, har styrketimer, men får liksom ikke tatt i som jeg vil når jeg skal veilede og snakke samtidig :laughing021 Men holder kroppen SKAL jeg klare det :smiley-bounce016

Mer enn nok trening med en aktiv 2 åring.:) Tung i kroppen og lett tungpustet allerede så jeg passer heller på å slappe av når jeg kan.:)

Planen er å prøve få til svømming 2 ganger i uka da jeg kan trene i arbeidstida og vi har svømmebasseng på jobb. Tenker at det er overkommelig for meg å faktisk gjennomføre :hilarious:

Jeg booker timer på treningssenteret; zumba, yoga og styrketimer. Målet er 3 økter i uka. Gikk dårlig ei stund, men nå har det gått bra igjen. Håper å holde på vanene selv om jeg kanskje endrer form etterhvert :) bra at det finnes så mange forskjellige timer å melde seg på :)

Etter at formen ble bedre har jeg trappet opp treningen litt. Prøver nå å få til styrketrening 2-3 ganger i uka selv. Jeg har ingen barn fra før av og har tid til det. Sålangt har det gått ganske greit :)

Har trent mest yoga nå i begynnelsen ☺️ Skal ta opp styrketreningen igjen nå som jeg begynner å bli i litt bedre form

Har ikke vært i form til nå. Men i dag var jeg på skitur i djupsnøen og jeg har begynt å gå litt lenger tur med hunden enn ellers. Tenker det blir yoga fra neste uke av, så får vi se.

Planen er å prøve få til svømming 2 ganger i uka da jeg kan trene i arbeidstida og vi har svømmebasseng på jobb. Tenker at det er overkommelig for meg å faktisk gjennomføre :hilarious:

Så deilig med svømmebasseng på jobb! Det skulle jeg ønske vi hadde også. Vi har treningsrom da :) Mye enklere å få til trening i arbeidstiden når man har treningsfasilitetene i samme bygg som man jobber!

Så deilig med svømmebasseng på jobb! Det skulle jeg ønske vi hadde også. Vi har treningsrom da :) Mye enklere å få til trening i arbeidstiden når man har treningsfasilitetene i samme bygg som man jobber!

Ja, det er veldig deilig:) Det er desverre ikke i samme bygg så ikke alltid motivasjonen strekker til, i allefall ikke når jeg må ut i kulda og opp noen bratta bakker for å komme meg dit :hilarious: Det er jo et supert tilbud så jeg må bli fllinkere til å faktisk bruke det:p

Back
Topp