Er dere flinke til å pante flakser?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Her går det ofte altfor lang tid mellom hver gang, så blir nesten litt flaut hver gang vi skal pante.

Var der i går, hadde fremdeles julebrusflasker :O

Samme her! Ikke pantet siden jul. 3 store søplasekker venter på meg

Hehe, her er det på akkurat samme måte!

Jeg velger å se det positivt: Vi drikker temmelig lite brus o l når vi har plass til å oppbevare 4 måneders forbruk av flasker! :)

Nja vi har begrenset plass til flaskene så det blir når det er fullt og det er ganske ofte, kanskje en gang i mnd eller noe :)

Nja vi har begrenset plass til flaskene så det blir når det er fullt og det er ganske ofte, kanskje en gang i mnd eller noe :)
Samme her. Tror vårt motto når det gjelder pant er "det er ikke fult før det renner over"..

Nei, nå qouta jeg jo feil.. :p haha, jaja ;)

Jeg samler opp til en søplesekk blir full, så panter jeg :) Gidder ikke dra å pante bare for noen få flasker :P

Panter noe vi har en bærepose :-) rett og slett fordi vi ikke har plass til å la være noe lengre en det, da ser det så stygt ut på kjøkkenet :-P

Prøver å være flink, da det eneste vi drikker av "brus" er rød farris bris... Synes det er temmelig flaut de gangene det har gått lenge siden forrige pant, og jeg sikkert har 100 like flasker å pante...:p

Ja, jeg samler opp en bærepose, så panter jeg:)

Da! Da har vi vært og pantet.. Bildene taler for seg selv :O

Vedlegg

• 1460215099661.jpg
    1460215099661.jpg
    55,3 KB · Visninger: 20
  • 1460215111129.jpg
    1460215111129.jpg
    38 KB · Visninger: 21
hehe, håper dere var de eneste som skulle pante :hilarious::hilarious:
Var heldigvis det :P brukte som du ser to maskiner for å bli fortere ferdig

Er så flaut når maskinen uler fordi det er fullt. Har skjedd tidligere :O

Var heldigvis det :p brukte som du ser to maskiner for å bli fortere ferdig

Er så flaut når maskinen uler fordi det er fullt. Har skjedd tidligere :O
Det skjer meg annenhver gang :o ! Kjekt med litt penger da :)

Samler i en pose og tar med når jeg skal på butikken. Hater når den maskinen uler fordi det er fullt, også må man vente på at de skal tømme etc. :wtf:

Vi samler pant i bærenettet, vi. Tar det med når jeg går til butikken, så her pantes det som regel med en gang. Har ikke plass til å oppbevare tomgods i vår bittelille leilighet uansett ;)

Back
Topp