Er dere flinke og knipe?

Tja.. Kniper som bare det på bekkenløsningstrimmen 2 ganger i uka og innimellom når jeg kommer på det.. Bør vel bli flinkere ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tja.. Kniper som bare det på bekkenløsningstrimmen 2 ganger i uka og innimellom når jeg kommer på det.. Bør vel bli flinkere ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bekkenløsningstrimmen? Hva er det?

Tja..., prøver å huske på litt kniping hver dag... :D

Prøver å gjøre det litt hver dag:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nei ikke i det hele tatt, får knipe som en gal om det trengs etter fødsel ;)

Bekkenløsningstrimmen? Hva er det?

Tja..., prøver å huske på litt kniping hver dag... :D
Går på en trening sammen med andre gravide med bekkenløsning 2 ganger i uka som ledes av fysioterapeut. Samme fysioterapeut har en tilsvarende trening når en har født for å kunne trene seg opp igjen. Det er for å holde litt på styrken samt å trene bekkenbunn slik at bekkenløsningen forhåpentligvis ikke utvikler seg så fort og blir bra igjen raskere etter fødsel.. Veldig bra tilbud her jeg bor..

Sent from my iPad using Tapatalk H

Eh... har ikke knipt en eneste gang, men kan like godt starte nå når jeg sitter å skriver ;)

Nei, er nok dårlig til det. Knep fint lite med første også gitt.

Prøver, men syns ikke jeg får det til! Er litt lite motiverende å holde på med det når jeg ikke er sikker på at jeg gjør det rett.. føler jeg kniper sammen bakerst (rompa) liksom, og klarer lett å stoppe urinstråle, men kjenner jo ikkeno i midten. Hvis det er et tegn på at jeg ikke har noen muskler der, så ligger jeg vel tynt an...

Neida Maje-Mor. Trur nok det er riktig. Så lenge du klarer og stoppe urinstrålen så kniper du jo :)
Kjennes ut for meg også som og jeg kniper rumpa. Kanskje det er rumpetrening i samme slengen :)

Dunja, Skal helst knipe i hele svangerskapet ja. Fordi i svangerskapet blir musklene slappere, det er jo derfor det er lettere og tisse på seg når man hoster eller nyser. Hehe.

Nei, jeg er ikke flink :( Men jeg har enda ikke hatt noen problemer med det *bank i bordet*.

Jeg må bli flinkere! :D

Nei det er eg ikkje og har allerede fått merke det:p skal bli flinkere:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Har ikke innlagt knipetrening :D men gjør det jo innimellom. Tissing osv. Var ikke noe problem forrige gang, men får kanskje bli flinkere. Det handler om å forebygge! :)

Nei.. skulle gjerne hatt noen til å gjøre det for meg :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hehe over hodet ikke.. Kommer på det når jeg ligger våken på kveldingene men da er jeg så sliten at jeg faktisk ikke orker,, hoho

Hehhehe!! Skulle skrive hoho, IKKE homo:-( autocorrect!

Men det ble jo hoho!!! Huh.. IPad sucks :-P

Back
Topp