er dere flink.....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
...til å besøke folk på hverdagene?
Er vennene deres flink å besøke dere?

Her besøker vi sjelden/aldri folk i hverdagene,for det blir så liten tid etter middag,siden mini legger seg halv syv.
Men syns noen av vennene våre som ikke har barn kunne komt på besøk og vært litt på kvelden.
skjer jo aldri at det ringer på døren her.....[:(][:(]

Ja,har en venninne som jeg ser ofte,men det er alt..
Alle er borte på skole,eller jobber osv...
Og er heller ikke så lett for meg siden jeg ikke har lappen....

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

inviterer du de da ? sikkert mange som tenker at vi med barn ikke har tid til besøk i ukene..

ja, har a besøk av og til .. men vi er så opptatt så ikke så lett å få til ..

det er alltid jeg som tar kontakt hvis vi skal møtes..... hvorfor kan ikke andre ta intiativet og spørre meg da?
Har alltid vært sånn,helt siden barneskolen. ALLTID jeg som må spørre og ta kontakt...

er ikke så flink å gå på besøk i hverdaagene, men kompisen til sambo som ikke har barn er veldig flink å komme på besøk. i hvertfall 1 gang i uken ofte mer. og ungene digger han.
så har vi et venne par som stikker innom av og til.
ellers blir det mest i helgene ja.

Vi er ikke så flinke til å dra på besøk i ukedagene, for det meste i helgene! Å det er ingen som tråkker ned vår dørstokk..[8|]

ORIGINAL: Sunniva85

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
det er alltid jeg som tar kontakt hvis vi skal møtes..... hvorfor kan ikke andre ta intiativet og spørre meg da?
Har alltid vært sånn,helt siden barneskolen. ALLTID jeg som må spørre og ta kontakt...

Sånn føler jeg at det er også, så det blir til at jeg ikke gidder....

Jepp, her har det blitt silt veldi i venneflokken i d siste, og har heller funnet litt nye og prøver meg frem.. ett vennskap skal ikke bare gå en vei[;)]

kommer ann på! liker egentlig å ha kveldene for meg selv og sånn! sambo er ofte ute å ser fotball da,mens jeg titter på tv! Har ikke noe stort behov for å være sosial!

Vi har ikke barn enda så vi reiser mye på besøk til et vennepar med to små barn[:)] Enklere for oss å besøke de for vi må jo ikke hjem til leggetid.

Nei, det orker jeg ikke! Besøker egentlig ikke venner i helgene heller. Har mest "telefonvenner" og venner på jobben. Har mye kontakt med søsteren min som er en god venn, og hun er her hver uke. Alle mine venner flyttet på seg da vi var ferdig på videregående, og derfor blir det mest telefonvenner...

Ja, ofte venner på besøk her, eller en av oss er ute på besøk. Vi er sosialedyr begge to[:)]

har ingen vi heller[:(] føler meg ganske viggo til tider ja. er vi som må ut for å møte folk. og alltid vi som må ringe til folk, skjeldent folk ringer oss

Back
Topp