Er dere ferdig til jul?

calo

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Det sitter jeg og lurer på her i kveld, når jeg kjenner stresset strømme på..... Off... Her er jeg langt fra ferdig. Straks ferdig med gavene nå da i hvertfall. Og har bakt 3-4 sorter småkaker. Ellers ikke gjort mye og nå har jeg egentlig bare denne helgen å gjøre det på også (skal jobbe hele neste uke)... Blir vel ferdig her også til slutt - håper jeg :) Blir ikke noe nedvask i år - blir bare en "utvidet" helgevask. Er dere sånn som vasker ned huset og baker masse? Blir litt baking her i neste uke - gjærbakst.
 
Hehe, synes du at du ligger dårlig an når du nesten er ferdig med gavene og bakt flere kakeslag? Det er jo over en uke til juaften da


Er sånn ca. der jeg også. Bare noe småtteri igjen og kjøpe, alt er pakket inn og sortert etter hvor det skal. Har bakt noe kaker og skal bake noe i helga. 

Har pyntet det meste her, men skal vaske golvene og sånn i førsten av neste uke og ta frem resten av julepynten da....

Jeg føler da at jeg er godt i rute og er ikke stresset :)

 
Du har jo gjort en hel haug! Jeg har bakt ett kakeslag og kjøpt to, trre gaver, det er alt. Holder på med prosjektbeskrivelsen til en doktorgradsstilling jeg skal søke på, og det skal jeg bruke tida på fram til 20. desember. DA blir det stress, da:) 
 
Du har jo kommet langt på vei, jeg vil anse deg som nærmest klar for jul! 
Her er alt kaos, og jeg har såvidt begynt med å handle julegaver. Har nettopp kjøpt leilighet jeg har holdt på å pusse opp, og fikk flyttet inn i i dag. I tillegg har jeg de siste to-tre ukene ryddet, pakket og vasket huset klart for flytting og visning, og må nå gjøre det klart for overtakelse til de nye eierne i begynnelsen av januar. 
Jeg har ikke bakt et eneste kakeslag, men barna har heldigvis fått bakt hos pappaen sin og mine foreldre.

Det blir jul i år også, selv om desember har vært kaotisk. Forøvrig pleier jeg ikke å vaske ned boligen totalt til jul, og det blir færre og færre slag med kaker for hvert år. 
 
Jeg føler selv at jeg ikke har gjort nok. De fleste rundt meg er ferdig m julegaver, baking, vasking... Ja, ja... Det får bli som det blir. Må vel ut å kjøpe meg klær også. Heldigvis så har mannen og barna klær :)
 
Back
Topp