Er dere ferdig med julegavene?

Chinchilla

Forumet er livet
Jeg mangler 1 gave.......... tror jeg- har kjøpt en HAUG idag- og MÅ bare gi meg nå.[8D]

Så nå må jeg bare få tak i den gaven jeg mangler og så er det resten av juleinnkjøpene da som mat og drikke etc. Kan rett og slett ikke begripe at det er Julaften på fredag! Weeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Nei... Jeg begynte i går jeg... [X(][>:][>:]

JA - ble det i forrige uka, men har holdt på siden oktober, så det har ikke vært noe stressende [:D]

Ja [:D]
Å takk og lov for det [:D][:D]
Mannen kjøpte den siste julegaven igår så nå skal eg bare nyte dei siste dagene før jul og unngå butikker[:D]

Nope! Men skal ut å kjøpe resten i morgen[;)]

Har to stk. igjen til ungene til ei god vennine, så de blir kjøpt i morgen[:)]

nei,laaaangt ifra...

har blitt ferdige med 3 julegaver, og har 9 igjen... vi kjøper kun til familie i år,ellers hadde vi hatt enda mer

jepp, i går!! 

Ble ferdig i dag![:)]

Ja, jeg er ferdig! :)

Mangler bare en liten ting til de ansatte i bhg/avdelingen til datteren min..! :)

Ferdig med julegavene, levert ut nesten alle som skal leveres, skal bare handle basisvarer til jul som melk, smør, fløte da resten av julematen er i hus.

Er ferdig med alle gavene[:)] Juleklærne er også kjøpt inn til mann, barn og meg selv, henger klart i skapet[:D] 

Så eneste eg skal gjøre før fredag er å vaske over gulva, og passe på at alle klær osv er vaska opp, før vi reiser til svigers for å feire jul[:)] Mat osv trenger g ikkje tenke på, og det er deeeeilig!![:D]

Alt er klar..må bare kjøpe en blomst til farmor [:D]

Niks. Siste innspurt i morgen! [:)]

ja, kjøpte den siste på torsdagen[:D]

uff nei [:'(] Har igjen bare ett par stykker da. Skal ta en siste shoppingtur tirsdag

JA - ble det i forrige uka, men har holdt på siden oktober, så det har ikke vært noe stressende

Samme her :)

Jepp! Kjøpte siste idag, DEILIG å slippe og stresse med det siste dagene før jul[:D]

ferdig med gaver,vasking og baking[:)][:)]
bare mat handlingen som gjennstår.............. Deilig[:)][8D]

Back
Topp