Er dere enig med meg...

Julius Umulius

Forumet er livet
om at mange av oss her inne til tider er litt dårlig til å legge igjen en liten kommentar i trådene?? Selvfølgelig forventes det ikke at man skal kommentere absolutt ALT, feks ting man ikke har peil på... Men jeg synes bare at det er litt typisk her inne at det i mange tråder er over 100 treff, men kanskje bare noen få svar....

Jeg skal iallfall prøve å bli flinkere å kommentere, når man først er inne på en tråd, så koster det jo ikke så veldig mye å slenge med ett par ord [:)]

ORIGINAL: ~monicola~

Hvis jeg ikke svarer her betyr det jo alikevel at jeg har lagt igjen en kommentar [:D]

Point taken ...

Blondie her skjønte ikkje den [:D][:D][:D][:D] Hvis du ikkje svare, så har du likevel lagt igjen kommentar... høøh [8|]

jeg er mye innom her å titter, men har ikke snøring på noe. ser etter tips og sånn jeg. men om noen har laga no, kommer jeg gjerne med kommentarer. hihi[:D]

ORIGINAL: Kaoleena

Ok, skal bli flinkere

helt enig. Jeg prøver å legge igejn så godt jeg kan[:)]

jepp!! tror jeg må bli litt flinkere[:-]

ORIGINAL: Ciceline

jeg er mye innom her å titter, men har ikke snøring på noe. ser etter tips og sånn jeg. men om noen har laga no, kommer jeg gjerne med kommentarer. hihi[:D]

Eg har heller ikkje så mye peiling på noe, feks håndscrap ting, så der er det vel i grunnen like greit at eg ikkje ødelegge trådene med mine ord [:D][:D][:D] Men ting som noen har laget eller annet er jo ok å kommentere ja [:)]

Back
Topp