ER DERE DØDE?????

Vand

Forumet er livet
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Nope, men no snart ska eg opp på bade før å bi supersexy :)

Altså ... ja! Som tauza så godt sa det.. jeg føler meg like bra som en vissen potteplante [&:][8D] Besøket har dratt i dag... så kom pappa i dag, deilig det da.. så nå er han ute og handler og det er stille og rolig i heimen.. Emma driver å kjører på meg med barnevogn og Bille sover [:D]

det begynner å bli fryktelig lite liv her inne store deler av uken desverre[&o][&o][&o][&o]

Savner tiden da alle var her hele tiden.....[:(] Men merker jo at jeg ikke har så mye tid selv lenger heller. Men nå ser jentene på Oso, så da tar jeg meg litt BV-tid

jeg er i liiiiiiivet. Og er rimelig mangen ganger innom for dagen. Muligens litt for ofte[8D]

nei det er vel bare et spm om tid [:o] Æ æ vaffal bækk in bisniss nå vældi snart [:D]

jobber for leggetid for minstemann om dagen så bruker endel tid på å legge han. MEN det bærer nok rakst frukt og jeg får kveldene mine tilbake[:)][:)]

I helgene skal "alle" besøke oss for å se på lillesøster...[8D]

Men nå er storesnuppa på overnatting hos søstra mi, besøket er reist og huset er rydda!
Mannen skal på fest, første gang etter lillesnuppa ble født, så jeg skal kooose meg alene i kveld. Dvs. lillesnuppa er her da...[;)]

Skal vise dere nye bilder av jentene!![:D] Bare laste de innpå først!

[:D]wohow... jeg er her, en liten stund... vert suuuper travel m halloween ting og bad i varmebasseng å sånn i dag...[:D] og snart skal jeg se på nightmare on elm street... sååå... men er ikke dau...[:D]

jeg er her mange ganger om dagen[;)]

nei, men alt for lite her inne ja [&o]

Utrolig gøy att det faktisk er så mye liv her enda.... nesten tre år etter att vi begynte å skravle [:D]

SÅÅÅÅ GODT Å SE AT DERE LEVER!!!!!!!!!!!!!!!!! *Roper HURRA i stua og mannen skjønner ikke ett pøkk[8D]*

jeg har arbeidshelg og jobber 12 timers vakter!! [;)][8|]

Back
Topp