Er dere begge norske eller er en av dere utenlandske?

Så lenge det ikke er vondt ment så er det greit ;)
Vi begge ser ganske norske ut så merker det ikke på utseende, men på familiekulturen merker man det veldig :) men mine søsken og søskenbarn ser du det veldig på, mørke i hud og hår, men har lyseblå eller grønne øyer, ser veldig vakkert ut :)

Å være norsk er eksotisk på sin måte det også ;)


❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Kun godt ment ;)
Kan tenke meg at det ser vakkert ut :) syns latin-amerikanere er kjempeflotte, og kan tenke meg det blir spesielt med "nordiske" øyne enda :)
 
Jeg er Oslo og faren trønder!!! Hehe
 
Jeg er Norsk han er Tysk :)
 
Norsk begge to, født og oppvokst. :)


2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3
 
Hva er dette for slags svar....?


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Men kjære min tid . Beklager visst jeg tråkket noen på foten . Hun skrev hun trodde faren var norsk og skriver hun er alene og derfor jeg spurte . Får bare beklage om det kom feil ut . Men jeg er ferdig med denne diskusjonen nå :) beklager igjen om det kom feil ut :)
 
Men kjære min tid . Beklager visst jeg tråkket noen på foten . Hun skrev hun trodde faren var norsk og skriver hun er alene og derfor jeg spurte . Får bare beklage om det kom feil ut . Men jeg er ferdig med denne diskusjonen nå :) beklager igjen om det kom feil ut :)
Det var kanskje bare noe med måden det ble skrevet på :)

Jeg er også ferdig nå ;-)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Ja vell ? Jeg må da får lov å spørre om det jeg lurer på , var absolutt ikke for å være stygg og det var ikke deg jeg spurte :)

Selvsagt! Men hvis du kun ønsker svar fra en person kan du like gjerne sende en pm! Jeg syntes bare det var litt spydig skrevet, men jeg er ikke ute etter å diskutere eller lage kvalm. Gravid og hårsår! :)
 
Selvsagt! Men hvis du kun ønsker svar fra en person kan du like gjerne sende en pm! Jeg syntes bare det var litt spydig skrevet, men jeg er ikke ute etter å diskutere eller lage kvalm. Gravid og hårsår! :)


nei da, det går så bra så:) hun lurte og jeg svarte:)
 
Back
Topp