Er dere aktive gravide?

Er aktiv, 100% stilling i helsevesenet, studerer deltid, pluss en aktiv sønnen på 8 år. Så her flyr dagene unna gitt. Hehe.

Off nei :( Skulle vel vært det :p men mangel på energi gjør det vanskelig. Håper det kommer seg mer etterhvert. :)

Store planer om aktivitet fra neste uke av! Har vært slapp og sliten de første månedene, og eksamensinnspurt nå, men når d roer seg fra neste uke er jeg motivert for aktivitet igjen!☺️

Jeg har drevet med polesport et år ca nå, så håper jeg får til å holde på med d en liten stund til... Når d blir for tungt eller vanskelig satser jeg på svømming, og har kjempe lyst til å melde meg på gravidyoga når kurs starter igjen til høsten!☺️

Så gjenstår d vel bare å se om kroppen er med på planene mine da!

Nei er i dvale åpenbart.... får bra fart for å rekke bade da, ellers blir jeg sliten av ALT til min irritasjon og frustrasjon

Ikke noe mer enn jeg var tidligere, men er aktiv på jobb, med tre barn så sitter man heller ikke i ro - og tar en tur på fjellet nor jeg har tid :) håper på flere turer og mere tid til trening nå når jeg er ferdig med eksamen osv :)

Kan tørre å påstå det denne gangen☺️ Løper rundt på jobb, aktiv 1 åring og en stor hund som krever sitt
Planer om å trene bekkenet pga tidlig bekkenløsning sist og ble veldig stillesittende Planen er forsiktig sykling, treningsball og turer☺️

Back
Topp