Er denne ugyldig eller positiv? Ikm i dag

Har en annen type test Lloyd pharmasy ellerno jeg kan ta i morgen da det der forklarte så mye mer har ikke kjøpt egentlig dpo og ikm før jeg leste der her inne nå
Har ingen erfaring med de testene heller, men har sett noen få falsk positiv på dem.. om du finner metode så er de trygge, slår ut sent, men som sagt; hvis du nå er 13/14 dpo (days past ovulation) vil metode mest sannsynlig vise positiv hvis du er gravid. Mine erfaringer er at Clearblue digital med ukesindikator, makesure eller testene fra billige tester.no er de beste.
 
Har ingen erfaring med de testene heller, men har sett noen få falsk positiv på dem.. om du finner metode så er de trygge, slår ut sent, men som sagt; hvis du nå er 13/14 dpo (days past ovulation) vil metode mest sannsynlig vise positiv hvis du er gravid. Mine erfaringer er at Clearblue digital med ukesindikator, makesure eller testene fra billige tester.no er de beste.
Da kjøper jeg digital i morgen så tar jeg den på onsdag morgen
 
Har nå begynt å blø i et par timer og hatt kramper i magen i dag men ikke som vanlig mensen da jeg byttet tampong like ofte som med mensen men det er bare ene siden som var dekket litt mens jeg pleier blø mye på denne tiden ellers da jeg å pleier ha vonde pupper en uke i forveien og begynne å blø kraftig første dagen og nærmest bli sengeliggende.
Er det mensen som har kommet tro ?
 
Er stresset da vi skal på tur med familien til kjæresten på onsdag og det vil bli alkohol til mat og lignende der vil liksom ikke kaste bort sjansen om jeg ikke er gravid. Men vil heller ikke drikke om jeg kan være gravid. Var ikke helt planlagt men selfølgelig ønsket hvis det skulle være sånn
Går helt fint å ta noen glass om du ikke har fått positiv test. Skulle den bli positiv senere så har du ikke hatt delt blodomløp med lille. Men trenger ikke dra på hardfylla liksom :hilarious: :Heartred
 
Går helt fint å ta noen glass om du ikke har fått positiv test. Skulle den bli positiv senere så har du ikke hatt delt blodomløp med lille. Men trenger ikke dra på hardfylla liksom :hilarious: :Heartred
Takk for svar har nå begynt å blø en rar blødning så sikkert ikke gravid da bare kroppen som sikkert er ute av syklus eller No hormon krøll som gjorde at mensen ikke kom
 
Back
Topp