Er denne tvillingvogna ennå å få tak i ?

Har faktisk sett på den, så den er nok en god nr to tenker jeg. Har fallt helt for emmaljunga, så skal prøve å finne en slik først, men hvis den ikke er å få tak i, er den fra Basson en mulighet. :)
Er bare å tråle Finn.no. Vet av noen med trillinger som har den emmaljunga vogna og da ligger jentene som vanlig og gutten på tvers i fotenden. :p Men god og stor vogn er det da. :) Krysser fingrene for at du finner den du vil ha! :)

Jeg har sett den vognen på Ringo i Eidsvoll :) vet ikke hvor du bor, men det går jo an å se etter Internett side eller noe?!?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har sett den vognen på Ringo i Eidsvoll :) vet ikke hvor du bor, men det går jo an å se etter Internett side eller noe?!?

Sent from my iPhone using BV Forum
Ååh, takk, da skal jeg se på hjemmesiden deres ;) bor i nord Norge :)

Nå er ikke jeg ekspert på tvillingvogner, men så den litt liten ut? Ellers så var den vrikelig fin! <3

Nå er ikke jeg ekspert på tvillingvogner, men så den litt liten ut? Ellers så var den vrikelig fin! <3
Tror kanskje det kan være vinkelen bildet er tatt fra som gjør at den kanskje ser liten ut, tror ikke den er det. :)

Back
Topp