Er denne tvillingvogna ennå å få tak i ?

ivfbarn

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hvis det faktisk viser seg at vi skal bli foreldre til to, har jeg veldig lyst på en tvillingvogn fra Emmaljunga, uten svingbare framhjul.
Denne synes jeg er virkelig fin, slik vil jeg ha!

Emmaljunga vogn liggedel.jpg

Usikker. Men d bør da virkelig gå an å finne en sånn!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fant den ikke på hjemmesiden til emmaljunga, men hva heter den? Hvor fant du den?

Jeg og kunne tenkt meg en med slike hjul, er også litt usikker på svinghjul :S

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke hvordan det føles med tvillingvogn, men jeg ville gått for svinghjul om det ikke er noen forskjell fra andre vogner. De er så mye lettere å manøvrere enn de som har hjul som går rett fram. Vil tro vogna vil være tyngre å manøvrere jo større den er.... Mye letter å feks komme seg rundt i butikker eller lignende når det er lett å svinge.

Vet ikke hvordan det føles med tvillingvogn, men jeg ville gått for svinghjul om det ikke er noen forskjell fra andre vogner. De er så mye lettere å manøvrere enn de som har hjul som går rett fram. Vil tro vogna vil være tyngre å manøvrere jo større den er.... Mye letter å feks komme seg rundt i butikker eller lignende når det er lett å svinge.

Det er et poeng :) Det går kanskje an å låse hjulene på Emmaljunga sine?

Jeg må bare si, at av min erfaring med svinghjul, så kan det være litt vrient. Når vinteren kommer og du skal ut å gå i litt søle, stopper det, de vrir seg osv. Så går du for svinghjul vær sikker på at de kan låses.

Fant den ikke på hjemmesiden til emmaljunga, men hva heter den? Hvor fant du den?
Søkte bare på Google, så kom den opp, men fant den heller ikke på deres hjemmeside.. Vet ikke hva den heter.. :/

Har med hensikt bestemt meg for "fire faste" hjul, for her jeg bor, er det mye snø og da har jeg det for meg at det bare blir tull med svingbare forhjul.. Har ingen erfaringer.. Men er helt forelsket i understellet og emmaljunga vogna der.. Håper noen vet hva den heter, eller hvor det går ann å få tak i den :)

Jeg må bare si, at av min erfaring med svinghjul, så kan det være litt vrient. Når vinteren kommer og du skal ut å gå i litt søle, stopper det, de vrir seg osv. Så går du for svinghjul vær sikker på at de kan låses.
Er det jeg tror ja.. Her jeg bor kan det godt komme masse snø på en gang, så har vell bestemt meg for at jeg ikke vil ha svingbare forhjul :)

Jeg ville gått for svingbare forhjul. En drøm å trille! Prøvde ut tvillingvogna til tfk, som min bror har til twinsa sine, og er like god å trille som enkelvogna :) Å på vogner med svingbar forhjul, kan du som regel låse :) Jeg har tfk joggster twist til 1 åringen, og gikk fint å trille i snøen :)

Om vinteren er det viktig at hjulene er store og at de kan låses når det er mye snø. Om man feks er på kjøpesenter eller matbutikken, er det MYE lettere å manøvrere en vogn med muligheter for svingbare forhjul.

Om du ønsker akkurat denne emmaljungatypen, ville jeg tatt kontakt direkte med dem med link til bildet og spurt om hva den het. De fleste emmaljungaforhandlere kan sikkert bestille så lenge du vet hva den heter.

Om vinteren er det viktig at hjulene er store og at de kan låses når det er mye snø. Om man feks er på kjøpesenter eller matbutikken, er det MYE lettere å manøvrere en vogn med muligheter for svingbare forhjul.

Om du ønsker akkurat denne emmaljungatypen, ville jeg tatt kontakt direkte med dem med link til bildet og spurt om hva den het. De fleste emmaljungaforhandlere kan sikkert bestille så lenge du vet hva den heter.
Takk for svar, det skal jeg gjøre ja ;)

Ja...det spørs hvordan den skal brukes. Ute med mye snø, tror jeg at svinghjulene får problemer...men på kjøpesenter osv vil det nok være greiest med svinghjulene...

Ja...det spørs hvordan den skal brukes. Ute med mye snø, tror jeg at svinghjulene får problemer...men på kjøpesenter osv vil det nok være greiest med svinghjulene...
Vi bor på landet, så er mer ute i det fri å går enn jeg er på et kjøpesenter, så må nok kjøpe ut fra at den skal bli brukt over alt ute i all slags vær ;)

Aner ikke om det finnes, men ta kontakt med emmaljunga eller trål finn.no de neste månedene og se om noe dukker opp! Som bagvogn virker en sånn veldig fin for tvillinger, for da får de jo ligge ved siden av hverandre slik de er vant til i magen :) I "vanlige" tvillingvogner nå er vel de fleste (i alle fall de jeg har sett) to separate bager der de ikke får samme nærhet til hverandre som babyer.

Vekt 26 kg da..grøss! Men det veier kanskje slike vogner uansett?
vil tro det er litt vekt på de når det blir dobbel opp av materiale. Nå veier jo min Emmaljunga Egde Duo 18,5kg med vognbagen, men med sportsdelen vil den veie 19kg. Er tungt med vogn. :p Har sportsunderstellet til min vogn jeg da og det er litt tyngre enn de andre understellene. ;)

Aner ikke om det finnes, men ta kontakt med emmaljunga eller trål finn.no de neste månedene og se om noe dukker opp! Som bagvogn virker en sånn veldig fin for tvillinger, for da får de jo ligge ved siden av hverandre slik de er vant til i magen :) I "vanlige" tvillingvogner nå er vel de fleste (i alle fall de jeg har sett) to separate bager der de ikke får samme nærhet til hverandre som babyer.
Ja, er det jeg og har sett, og jeg ønsker en stor bag slik at de kan ligge sammen :)

Back
Topp