Er denne testen positiv?

Åhh. Kjenner jeg klarer ikke slappe av? Livredd for at det er kjemisk da streken ikke blir STERK. I følge syklusen skal mensen komme idag eller i morgen. Når jeg va gravid de to andre gangene var strekene på dette tidspunktet en del sterkere..
 

Vedlegg

  • 1EF65AF1-E4EC-4B6D-9011-1FBD194D39FC.jpeg
    1EF65AF1-E4EC-4B6D-9011-1FBD194D39FC.jpeg
    13 KB · Visninger: 208
Åhh. Kjenner jeg klarer ikke slappe av? Livredd for at det er kjemisk da streken ikke blir STERK. I følge syklusen skal mensen komme idag eller i morgen. Når jeg va gravid de to andre gangene var strekene på dette tidspunktet en del sterkere..
Er stigning der, det er jo et godt tegn?:)
 
Åhh. Kjenner jeg klarer ikke slappe av? Livredd for at det er kjemisk da streken ikke blir STERK. I følge syklusen skal mensen komme idag eller i morgen. Når jeg va gravid de to andre gangene var strekene på dette tidspunktet en del sterkere..

Er jo stigning :) Forøvrig er det ikke lurt å sjekke stigning med graviditetstester. Ta heller en tur til legen og be om blodprøve for å sjekke hcg
 
Syns streken er sterk og fin jeg:happy:

Her er min da jeg var gravid med tvillinger, dette var enten dagen før ikm eller ikm dagen
 

Vedlegg

  • IMAG0180.jpg
    IMAG0180.jpg
    8,2 KB · Visninger: 151
Okei! Takk :Heartred overtenker alt da de ikke har gått bra tidligere:bag: skal på legen imorgen. Fastlegen ga meg beskjed sist at neste graviditet skulle jeg ta kontakt med en gang og får nå måle HCG en gang i uken.
 
Åhh. Kjenner jeg klarer ikke slappe av? Livredd for at det er kjemisk da streken ikke blir STERK. I følge syklusen skal mensen komme idag eller i morgen. Når jeg va gravid de to andre gangene var strekene på dette tidspunktet en del sterkere..
Syns de ser fine ut de.
 
Gratulerer ❤️ Krysser alt for at spiren skal sitte ❤️
 
Hcg var på 149 torsdag. Tok ny igår som var på 51.. :(
Uf da :( lei på dine vegner. Har du hatt SA før? Det er utrolig vanlig og mange vet ikke dette ei gang og tror det er mensen. Du blir gravid i hvertfall♥️ håper neste blir en terminspire
 
Er jeg gravid ? :eek:
Tok test i dag da jeg er 15 dager etter uteblitt mensen
 

Vedlegg

  • E66FB9BE-F1B2-43EF-99A6-E3D3587EE34D.jpeg
    E66FB9BE-F1B2-43EF-99A6-E3D3587EE34D.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 127
Back
Topp