Er denne testen positiv?

Tusen takk! :) :) :)

Dama på apoteket sa at den ikke var positiv hvis ikke begge strekene var like sterke, derfor jeg ble så utolig i tvil. Men nå har jeg tatt en CB test og der stor det "gravid" :D

DET har jeg aldri hørt... jeg har bare hørt det som Ida/ over her skriver, den er positiv så lenge teststreken er synlig... om enn bare litt :)

Gratulere igjen :)

Dama på apoteket sa at den ikke var positiv hvis ikke begge strekene var like sterke, derfor jeg ble så utolig i tvil. Men nå har jeg tatt en CB test og der stor det "gravid" :D

DET har jeg aldri hørt... jeg har bare hørt det som Ida/ over her skriver, den er positiv så lenge teststreken er synlig... om enn bare litt :)

Gratulere igjen :)

Tull.. På mange pakninger, er det vist at testen er positiv om streken er svakere enn kontrollstreken også, bare for å understreke at 2 streker betyr gravid!

Tydelig strek jo! Gratulerer :-)

Den er ikke til å ta feil av.
GRATULERER :)

Hun på apoteket må ha blandet med el-test, for der er ikke testen positiv før strekene er like sterke ;)

Back
Topp