Er denne positiv?

Testen idag på morgenurin ca 10dpo.
Rart det med symptomer. Har ingen faktisk. Forrige svangerskap hadd æ også ingenting fram til uke 5-6 da kvalme og ømme bryst meldte sin ankomst
Ser streken, men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek.
Hvis du går inn på «før svangerskapet» så kan du opprette en dagbok der forresten :)
 
Ser streken nå på begge testene… de kom etter 2-3 min.
 

Vedlegg

  • IMG_5967.jpeg
    IMG_5967.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 40
Prøvd andre merker? Anbefaler make sure eller cb sin digital ultratidlig test. De slo ut for meg noen dager før ikm. Ellers er det mulig å lage dagbok hvis du går på vi som prøver / før svangerskapet. Der får man gjerne ekspertise svar og hjelp med tydning av tester. Vet ikke om du er klar over det, men tråden din er laget i en termin gruppe. Jeg var selv med i en ikm gruppe først, anbefales veldig, da tyder man tester med de som tester på samme uke, så ekstra spennende å dele og glede seg på andres vegne :) Uansett lykke til, håper spiren sitter :hello2:hello2
 
Prøvd andre merker? Anbefaler make sure eller cb sin digital ultratidlig test. De slo ut for meg noen dager før ikm. Ellers er det mulig å lage dagbok hvis du går på vi som prøver / før svangerskapet. Der får man gjerne ekspertise svar og hjelp med tydning av tester. Vet ikke om du er klar over det, men tråden din er laget i en termin gruppe. Jeg var selv med i en ikm gruppe først, anbefales veldig, da tyder man tester med de som tester på samme uke, så ekstra spennende å dele og glede seg på andres vegne :) Uansett lykke til, håper spiren sitter :hello2:hello2
Tror æ kan slutt å lure hvertfall☺️fikk positiv på cb ukesindikator. Tenkt kanskje deg var litt tidlig men den slo ut gitt!! Føler termin mai gruppa og krysse fingran for en sunn og sterk spire:Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_5973.jpeg
    IMG_5973.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 44
Back
Topp