Er denne positiv?

Stjernelilje98

Blir kjent med forumet
Mailykken 2025
Hei!
Tok en test idag kl 16.00 ca som viste en svak strek som ble mer tydelig etter fristen. Hvilken erfaring har dere fra Rfsu tidlig? Kjenner at jeg er så usikker på om denne er positiv eller bare en skyggestrek. Er rosa i fargen og rett. Er 9 dpo idag. Så ja veit at det e tidligIMG_5781.jpeg

Hei!
Tok en test idag kl 16.00 ca som viste en svak strek som ble mer tydelig etter fristen. Hvilken erfaring har dere fra Rfsu tidlig? Kjenner at jeg er så usikker på om denne er positiv eller bare en skyggestrek. Er rosa i fargen og rett. Er 9 dpo idag. Så ja veit at det e tidligVis vedlegget 441403
Ville tatt ny i morgen eventuelt digital clearblue , men ser jo strek der

Hei!
Tok en test idag kl 16.00 ca som viste en svak strek som ble mer tydelig etter fristen. Hvilken erfaring har dere fra Rfsu tidlig? Kjenner at jeg er så usikker på om denne er positiv eller bare en skyggestrek. Er rosa i fargen og rett. Er 9 dpo idag. Så ja veit at det e tidligVis vedlegget 441403
Jeg ser strek! Tok også rfsu tidlig test 9 dpo, og vil si at den så ganske lik ut som din. Håper du får strek på ny test i morgen :happy:

Slik ser den ut idag, ser strek men my svakar enn igår. Blir ikke klok. Koss e det med hcg-stigning? Vanlig at streken ikke blir sterkere etter bare en dag? Kjemisk? Få bare smør mæ sjøl med tålmodighet og ta en test nærmere ikm:rolleyes:
IMG_5784.jpeg

Slik ser den ut idag, ser strek men my svakar enn igår. Blir ikke klok. Koss e det med hcg-stigning? Vanlig at streken ikke blir sterkere etter bare en dag? Kjemisk? Få bare smør mæ sjøl med tålmodighet og ta en test nærmere ikm:rolleyes:
Vis vedlegget 441438
Noen får visst sterkere tester på kvelden, så du kan evt prøve i kveld. HCG dobler seg annenhver dag, så det kan være lurt å bare teste annenhver dag, hvis du klarer å vente :)

Ja tror æ skal hold mæ heheh, lettere sagt enn gjort. Tok en igjen no litt senere og den ser sånn ut…:De cb mer nøyaktig tru?IMG_5794.jpeg

Jeg har også krangla med disse rfsu testene. Mine ser slik ut som dine fortsatt, men er nå 15 dpo. Fikk Gravid 1-2 på cb 12 dpo, men Ikke gravid 13 dpo, og ingen stigning på rfsu‍♀️ men TR er uteblitt, så det er nok babystrek

Ja tror æ skal hold mæ heheh, lettere sagt enn gjort. Tok en igjen no litt senere og den ser sånn ut…:De cb mer nøyaktig tru?Vis vedlegget 441449
Ser bare positive streker, så gravid er du jo! Om den sitter, og blir være de er jo ikke sikkert. Fikk selv én svak positiv én dag og ikke dagen etter. Men mnd etter var det mange svake etter hverandre før det ble tydelig at det ble sterkere og sterkere. Nå tre mnd på vei.

Åhh så koselig, gratulere til dåkk:Heartbigredsatse på at æ får en digital om ikke så lenge sånn at æ kan puste litt ut

ville tolket den som positiv, men fortsatt veeldig tidlig så ville prøvd å ventet et par dager før ny test:-) (hilsen hun som tester to ganger daglig selv:’))

Ny månede og ny runde med selvtorttur… veit ikke om æ starte å teste tidlig eller ka men denne ble tatt på morgenurin idag med make sure vanlig. Ser æ syner eller e det bare en skygge?
Skal bruk den tråden her for min egen del for å holde tritt men min reise til baby nr 2. E i 4pp og sluttet med spiral 28.mai. Fikk ikke tante rød på besøk før i slutten av juli så det tok sin tid. Skal ha mensen på onsdag- fredag neste uke så vi får sjå:wacky:

Vedlegg

• IMG_5956.jpeg
    IMG_5956.jpeg
    984,3 KB · Visninger: 50
Testen idag på morgenurin ca 10dpo.
Rart det med symptomer. Har ingen faktisk. Forrige svangerskap hadd æ også ingenting fram til uke 5-6 da kvalme og ømme bryst meldte sin ankomst

Vedlegg

• IMG_5962.jpeg
    IMG_5962.jpeg
    984 KB · Visninger: 43
Back
Topp