Er denne positiv?

Stjernelilje98

Første møte med forumet
Hei!
Tok en test idag kl 16.00 ca som viste en svak strek som ble mer tydelig etter fristen. Hvilken erfaring har dere fra Rfsu tidlig? Kjenner at jeg er så usikker på om denne er positiv eller bare en skyggestrek. Er rosa i fargen og rett. Er 9 dpo idag. Så ja veit at det e tidligIMG_5781.jpeg
 
Hei!
Tok en test idag kl 16.00 ca som viste en svak strek som ble mer tydelig etter fristen. Hvilken erfaring har dere fra Rfsu tidlig? Kjenner at jeg er så usikker på om denne er positiv eller bare en skyggestrek. Er rosa i fargen og rett. Er 9 dpo idag. Så ja veit at det e tidligVis vedlegget 441403
Ville tatt ny i morgen eventuelt digital clearblue , men ser jo strek der
 
Hei!
Tok en test idag kl 16.00 ca som viste en svak strek som ble mer tydelig etter fristen. Hvilken erfaring har dere fra Rfsu tidlig? Kjenner at jeg er så usikker på om denne er positiv eller bare en skyggestrek. Er rosa i fargen og rett. Er 9 dpo idag. Så ja veit at det e tidligVis vedlegget 441403
Jeg ser strek! Tok også rfsu tidlig test 9 dpo, og vil si at den så ganske lik ut som din. Håper du får strek på ny test i morgen :happy:
 
Back
Topp