Er denne positiv?

Det kan være det dessverre :/ Alle mine SA har begynt sånn, også fått mer kraftig blødning etter noen dager. MEN, blødninger kan også være helt ufarlig, er fort gjort at et blodkar sprekker osv. Så ikke ta sorgene på forskudd <3 Uff, fikk vondt av deg nå, vet hvor leit det er å gå sånn og være usikker:( Du kan evt. gå til fastlegen i morgen å få målt HCG også, men det tar jo noen dager å få svar på det. Og innen vet du kanskje allerede om det er en SA eller om blødningen har stanset. Krysser fingrene for deg!

Håper at det ikke er en SA. gikk fra lyserosa til lysebrunt i formiddag, og har ikke hatt noe siden. Har legetime på tirsdag, så håper på god oppfølging fremover om spiren fortsatt er der. Den MÅ jo bare klamre seg fast:)
 
Krysser alt jeg har <3 Du kan ta test om du har liggende. Så tidlig i sv.skapet synker hcg nivået veldig fort, og den blir fort negativ hvis du har hatt en SA.
 
Håper at det ikke er en SA. gikk fra lyserosa til lysebrunt i formiddag, og har ikke hatt noe siden. Har legetime på tirsdag, så håper på god oppfølging fremover om spiren fortsatt er der. Den MÅ jo bare klamre seg fast:)
Hvordan gikk det? :)
 
Så lenge du ikke får mengder med blod, som en kraftig mens, så trenger du ikke å bekymre deg. Det kan være festeblødning eller hormonell blødning:) Dette lover jo veldig godt da:) Krysser fingre:)
 
Jeg er fortsatt kvalm og sliten, og har gravid symptomer! Alt tyder på at det står bra til med lillingen! 11 uker Idag:)
 
Back
Topp