Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!
Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()
Tusen takkGratulerer så mye![]()
![]()
![]()
Hei! Jeg sliter med strekøyner også.. men, er dette mine øyner, eller skimter du noe tilnærmet det du gjor i starten?Jeg mener jeg ser en strek der hvor jeg har ringet rundt men jeg har jo strekøyne for tiden.. noen andre som ser det jeg ser? Er 11 dpo å ikm er på lørdag/søndag
Det ligner faktisk på de første testene jeg hadde! Ville tatt ny om 2 dager!Hei! Jeg sliter med strekøyner også.. men, er dette mine øyner, eller skimter du noe tilnærmet det du gjor i starten? Vis vedlegget 458741
Tusen takk for svar! Da gjør jeg detDet ligner faktisk på de første testene jeg hadde! Ville tatt ny om 2 dager!
Hadde ikke slått meg til ro med at denne var negativ, nei.. Makesure fra kiwi er ikke så dum for tidlige streker.Hei! Jeg sliter med strekøyner også.. men, er dette mine øyner, eller skimter du noe tilnærmet det du gjor i starten? Vis vedlegget 458741
Hvordan går det med deg Hs, fikk du tatt hcg?Det ligner faktisk på de første testene jeg hadde! Ville tatt ny om 2 dager!
Takk for tips! Såklart tom for tester, og bor “på landet”. Får håpe de har på den søndagsåpne kiwien her, sliter med å vente til tirsdag kjenner jeg!Hadde ikke slått meg til ro med at denne var negativ, nei.. Makesure fra kiwi er ikke så dum for tidlige streker.
Ja fekk ta hcg hos legen rett før påsken men dem må sende til lab så får tlf/mød på tirsdag mest sannsynlig med resultatene. Men har tatt tester her å de øker i styrke for hver gang!Hvordan går det med deg Hs, fikk du tatt hcg?
Ah så spennende! Hurra for økende tester!Ja fekk ta hcg hos legen rett før påsken men dem må sende til lab så får tlf/mød på tirsdag mest sannsynlig med resultatene. Men har tatt tester her å de øker i styrke for hver gang!
Våknet med store smerter og blødning i dag… pleier ikke å ha vondt, og har svært sparsommelige blødninger, så da fikk jeg svaret uten ny test…Takk for tips! Såklart tom for tester, og bor “på landet”. Får håpe de har på den søndagsåpne kiwien her, sliter med å vente til tirsdag kjenner jeg!