Den testen der ser mer ut som en 8-9 dpo. Krysser fingrene for at du har fått eggløsning mye senere enn vanlig!Jeg er ca 4 dager over tiden ifølge app, syklus varierer fra 26 til 30 dager, idag er dag 31 i syklus, godt mulig at el har vært senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den testen der ser mer ut som en 8-9 dpo. Krysser fingrene for at du har fått eggløsning mye senere enn vanlig!Jeg er ca 4 dager over tiden ifølge app, syklus varierer fra 26 til 30 dager, idag er dag 31 i syklus, godt mulig at el har vært senere
Jeg også! Prøvd i 1 år nå uten hellDen testen der ser mer ut som en 8-9 dpo. Krysser fingrene for at du har fått eggløsning mye senere enn vanlig!
Åh så slitsomt. Har du prøvd å teste etter eggløsning?Jeg også! Prøvd i 1 år nå uten hell
Prøvde en periode men fikk aldri positiv el test så da tenkte jeg å bare legge alt fra meg åsså ikke tenke på det, fått time til utredning i oktober på sykehuset så hadde vært utrolig gla dersom den er positiv nå!Åh så slitsomt. Har du prøvd å teste etter eggløsning?
Okei, kan jo hende du ikke har eggløsning de gangene du har lang syklus eller den syklusen du testa. Er jo vanskelig å befrukte egg når du ikke vet når eggløsning er.Prøvde en periode men fikk aldri positiv el test så da tenkte jeg å bare legge alt fra meg åsså ikke tenke på det, fått time til utredning i oktober på sykehuset så hadde vært utrolig gla dersom den er positiv nå!