Den testen der ser mer ut som en 8-9 dpo. Krysser fingrene for at du har fått eggløsning mye senere enn vanlig!Jeg er ca 4 dager over tiden ifølge app, syklus varierer fra 26 til 30 dager, idag er dag 31 i syklus, godt mulig at el har vært senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den testen der ser mer ut som en 8-9 dpo. Krysser fingrene for at du har fått eggløsning mye senere enn vanlig!Jeg er ca 4 dager over tiden ifølge app, syklus varierer fra 26 til 30 dager, idag er dag 31 i syklus, godt mulig at el har vært senere
Jeg også! Prøvd i 1 år nå uten hellDen testen der ser mer ut som en 8-9 dpo. Krysser fingrene for at du har fått eggløsning mye senere enn vanlig!
Åh så slitsomt. Har du prøvd å teste etter eggløsning?Jeg også! Prøvd i 1 år nå uten hell
Prøvde en periode men fikk aldri positiv el test så da tenkte jeg å bare legge alt fra meg åsså ikke tenke på det, fått time til utredning i oktober på sykehuset så hadde vært utrolig gla dersom den er positiv nå!Åh så slitsomt. Har du prøvd å teste etter eggløsning?
Okei, kan jo hende du ikke har eggløsning de gangene du har lang syklus eller den syklusen du testa. Er jo vanskelig å befrukte egg når du ikke vet når eggløsning er.Prøvde en periode men fikk aldri positiv el test så da tenkte jeg å bare legge alt fra meg åsså ikke tenke på det, fått time til utredning i oktober på sykehuset så hadde vært utrolig gla dersom den er positiv nå!
Da kan det kanskje være at EL er mye senere enn du tror, og at du kanskje har «gitt opp» EL testingen innen det skjer? I så fall så er testen din lovende, for er definitivt en rosa strek derPrøvde en periode men fikk aldri positiv el test så da tenkte jeg å bare legge alt fra meg åsså ikke tenke på det, fått time til utredning i oktober på sykehuset så hadde vært utrolig gla dersom den er positiv nå!
Enig med Maja om at den ser ut som rundt 8-9 DPO. Hvis du virkelig er over IKM med flere dager, så er den dessverre veldig svak - ved IKM burde man få en tydelig test. Men jeg holder en knapp på at EL kom sent, og at du bare er veldig tidlig på vei nå 
Øverste er fra igår, nederste er fra idag morresJa, det kan være for tidlig, du bør nok få positiv på den i morgen hvis dette er en normal graviditet. Har du tatt en ny MS strimmel i dag? Er det noe økning fra i går?
Ser ut som den har økt litt? Ville tatt en ny i kveld og i morgen tidlig. Hvis den har økt ville jeg tatt ny digital i morgen, og ville dratt til fastlegen for å måle hcg med to mellomrom så du kan få bekreftet at det er en normal graviditet.Øverste er fra igår, nederste er fra idag morres
Vis vedlegget 458213
Har fått time på tirsdag til å ta blodprøver heldigvis, bestilte time med engang for det pleier alltid å ta så lang tid før jeg får time hos fastlegen men skal nok ta entil ikveld å hver dag frem til tirsdag dersom det er strek håper jo så inderligSer ut som den har økt litt? Ville tatt en ny i kveld og i morgen tidlig. Hvis den har økt ville jeg tatt ny digital i morgen, og ville dratt til fastlegen for å måle hcg med to mellomrom så du kan få bekreftet at det er en normal graviditet.
Bor du i Oslo eller et sted det er furst? Isåfall kan du dra dit direkte og ta blodprøve, koster 340kr. En blodprøve sier ikke mye, du bør ta en ny etter 48 timer for å se at det øker normaltHar fått time på tirsdag til å ta blodprøver heldigvis, bestilte time med engang for det pleier alltid å ta så lang tid før jeg får time hos fastlegen men skal nok ta entil ikveld å hver dag frem til tirsdag dersom det er strek håper jo så inderlig
Skjønner så godt du håper! Uansett hvordan dette går så er du jo gravid nå da, og det er gode odds for senere graviditet om denne ikke skulle gå i ordenHar fått time på tirsdag til å ta blodprøver heldigvis, bestilte time med engang for det pleier alltid å ta så lang tid før jeg får time hos fastlegen men skal nok ta entil ikveld å hver dag frem til tirsdag dersom det er strek håper jo så inderlig
Har du mulighet til å flytte til mandag + onsdag? Eventuelt dra til Furst som anbefalt herHar fått time på tirsdag til å ta blodprøver heldigvis, bestilte time med engang for det pleier alltid å ta så lang tid før jeg får time hos fastlegen men skal nok ta entil ikveld å hver dag frem til tirsdag dersom det er strek håper jo så inderlig
(Og torsdag begynner jo påsken, så da blir det fort langt opphold)Bor i haugesundBor du i Oslo eller et sted det er furst? Isåfall kan du dra dit direkte og ta blodprøve, koster 340kr. En blodprøve sier ikke mye, du bør ta en ny etter 48 timer for å se at det øker normalt![]()
Gratulerer!!Vis vedlegget 458233Æææ kan nesten ikke tro det!