Er denne positiv, eller er det skyggestrek??? *link*

Takk takk! Mest sansnylig har jeg hatt EL tidligere enn jeg trodde..! Har regnet ut litt nå og skulle ha EL 22.april. Men, kan ikke orgasmer "utløse" en eggløsning og? DVS - tre dager før el så hadde vi rimelig mye 6. Så det kan hende at jeg fikk EL to dager før forventet el. Det vil si at jeg er 10 dager etter el nå, og kan begynne å kjenne småsymptomer. Noe jeg gjør - veldig lite men.

Har hatt to svakt positive og tre negative tester siden denne.

Skal teste digitalt imorgen - spent på svaret!![&:]
 
Sniker litt jeg..[:)] Akkurat slik så testen min ut første dagen jeg testet, og jeg testet tidlig! Gratulerer, du er nok gravid!!![:)]
 
ORIGINAL: Nyttårslykke

Noen kvinner produserer et stoff under EL som slå ut på graviditetstester, men det er veeeldig få...

Håper du er gravid [:)]

 
dette har skjedd meg.... men d var litt før mensen skulle komme... testene ble positive, men tok ny en uke etter... negativ...[8|] tok og hcg hos legen... negativt...
 
syns du skal gå til lege kontoret ditt og ta en test på mandag, da får du 100% sikkert svar! [:D]
 
hååååper du er gravid, lykke til...
 
*sniker meg ut igjenn*
 
ORIGINAL: rico

personlig syns jeg det høres for rart ut å teste så tidlig.

men da for å være sikker så reis til lege eller noe.

men samtidig har det vært en periode som cb har tulla ned folk og vist feil.

 
forundrer meg ikke... jeg tok digital test.... sto GRAVID... men var slett ikke gravid...[&o]
 
Hei folkens!
Idag testet jeg på morgenurin med digital, og den sa "Ikke gravid" [:@] Jeg skjønner ingenting..! Dumme, dumme digital-test [:)] Skjønner virkelig ingenting.

Nå skal jeg ikke bruke digital før ikm-dagen, 4 dager før er faktisk bare 51% sikkert... Så jeg håper på de 49% jeg..! Bestiller noen vanlige strektester, mye bedre å tolke strek enn å få det slengt i trynet! [:@] Holder dere løpende oppdatert med ikm snaaaart...
 
Ja ikkesant, men nå har jeg jo hørt at man ikke skal stole på Clearblue. IKM snart nu, testings imorgen eller onsdag. Da avgjøres det om det blir januarbebis på oss eller ikke [:D]
 
Det er ingen tvil, den er positiv. Jo lenger du venter  med å teste jo sterkere kommer streken frem. Kommer an på hvor høyt HCG-innhold du har.
 
Back
Topp