Er denne positiv, eller er det skyggestrek??? *link*

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Her er min lille historie.... EL for 4-5 dager siden, og tok en CB test istad for moro skyld.
Resultatet ser du her: http://img232.imageshack.us/img232/5267/testzxe.jpg

EL 22.april og denne testen fikk jeg idag 26.april. Har ikm 7.mai. Er det mulig å få en positiv test så tidlig, eller er dette skyggestrek?

Trenger all hjelp jeg kan få. [&:] Skjønner ingenting og trenger alle synspunkter! Er det skyggestrek eller er den reell ???
 
Jammen så tidlig etter EL?! Shit. Jeg kan ikke skjønne at det er mulig å få positiv test så tidlig......... Grøss og gru [:D]
 
Jeg syntes den ser positiv ut [:D] Du får prøve å ta en til og se om det blir det samme .
 
Har ingen fler tester liggende, så jeg venter til helgen.. Da kommer det en ny ladning i posten [:D]
 
Den er nok positiv ja! =)
 
Men har hørt noe om det å få pos sååå lenge før IKM, men husker ikke hva det var..
 
Lykke til hvertfall =)
 
[:)]JAAA..ser positiv ut den..Gratulerer..[:D]
 
Har du tatt flere tester ennå?
 
klem,solf[:)]
 
Akkurat slik var min også, og jeg antar da at jeg er gravid[8D]
Så grattis med spiren[:)]
 
Noen kvinner produserer et stoff under EL som slå ut på graviditetstester, men det er veeeldig få...
 
Håper du er gravid [:)]
 
mine cb tester ser vanligvis sånn ut, men jeg har aldri vært gravid med slike tester...har tatt et annet merke og de viser negativt..
 
håper det ikke er det samme hos deg.. krysser fingrene..
 
Gratulerer!!! Ingen tvil, du er gravid[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
[:D]MÅTTE jo bare kikke på denne da, og akkurat sånn så min test ut også da jeg ble gravid i fjor!! Weeeeee - og med tvillinger - som også kan gjøre at det slår ut tidlig på testene... [;)]
 
Håper spiren sitter hos deg og!!!
 
Har ikke testet enda nei.. Men mange som sier det kan være graviditet utenfor livmoren eller tvillinger.. Da får vi håpe på den andre!!! [:)] Men ja.. Får vel noen tester i posten denne uka, og da skal det testes ja!! [:D]
 
Dytt!! [:D][:D][:D]
 
Jeg syns den ser positiv ut.. 
 
Har testet litt nå i ettertid. Har fått to negative og en svak positiv. Sistnevnte var igår, de andre var i dagene som fulgte. Skal teste lørdag/søndag, kommer an på hvor lenge jeg klarer å holde meg [:D]
 
jeg syns den ser veldig positiv ut jeg .. [:D][:D] krysser fingrene for deg
 
Cb kan også slå ut på EL.. Leste om det på BV - svar fra jordmor. Hun anbefalte oss å vente til dagen mensen er ventet. Da slipper vi å gruble.. Og så blir det jo billigere også [:D] Men for all del, jeg skjønner ventetiden er vanskelig. Slik har jeg det også [8D]
 
Venninnen min venter tvillinger og hun testet positivt 5 dager før ikm.. Man produserer mer hcg med tvillinger.. Så jeg satser på at du er gravid [:)]
 
Back
Topp