Er denne modellen for stor? *link*

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Niiiitah87

ORIGINAL: Caprice

Hun er jo ei kraftig person, men utrolig pen[:)]
Syns nesten det er bedre å se slike modeller en bein som stikker ut over alt[&:] Man skal se sunn ut[;)][:)]

Hu dondrå der såg ikkje sunne ud ein plass udenom i tryne.

Fy faen altså!!! Så jævla stygg i munn du er [:@] Kjenner at nå blei jeg sikkelig sint!!!

kanskje hun ikke passer til og være modell, men faen heller om du slenger ut med slike ting, da holder du det for deg selv!! Det er mange kraftige her på dette forumet og slike utsang som ditt gjør at mange ikke vil vise bilde av seg selv eller har noe bra selvtillit!! Tenk deg før du åpner kjeften [:@]

ORIGINAL: EricaJenta

Heller litt former enn for tynn![:)]

Enig. Selv om jeg synes hun var i største laget, så liker jeg syltynne modeller minst av alt.

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Jeg må innrømme at JEG synes det er finere å se slanke modeller, dette gjelder både kvinner og menn. Men jaggu godt vi er forskjellige[;)]

Altså, jeg har ingenting imot frodige modeller...men det der var ikke mye pent. 

ingen heldig positur selvsagt, den gjør jo at magen henger mye mer enn den ville gjort om hun lå andre veien eller sto feks! tipper de har gjort det sånn for å understreke poenget sitt da:) tror at om vi hadde møtt henne irl så hadde vi tenkt ooooooh niiiiice:)man ser jo alltid litt større ut på bilder også, og særlig i sånne positurer som det der:)
synes fremdeles hun er nydelig da, men kanskje ikke model material sånn som ting er idag iallefall!

Jeg synes hun var altfor stor til å posere uten klær iallefall. Hun var pen nok i ansiktet, men jeg personlig synes ikke hun passet til å være modell uten klær [:)] Hadde nok også syntes hun så bedre ut fra en annen vinkel [:)]

Back
Topp