M Mamma1992 Betatt av forumet 30 Nov 2017 #1 Hei! Tok en test i dag tidlig og synes jeg kan skimte en strek. Ser dere den? Hvilke erfaringer har dere med clearblue så tidlig?
Hei! Tok en test i dag tidlig og synes jeg kan skimte en strek. Ser dere den? Hvilke erfaringer har dere med clearblue så tidlig?
Happy3 Glad i forumet Novemberlykke 2015 August 2018 1 Des 2017 #2 Syne jeg kan skimte noe ja, men usikker på om det ser ut som skyggestrek eller Babystrek. Krysser fingrene for at det er det siste Hvor mange dpo er du?
Syne jeg kan skimte noe ja, men usikker på om det ser ut som skyggestrek eller Babystrek. Krysser fingrene for at det er det siste Hvor mange dpo er du?
M Mamma1992 Betatt av forumet 1 Des 2017 #3 Bare 9 dpo Streken var bittelitt sterkere idag, så spent på resultatet de neste dagene!
I Ikke i bruk Forumet er livet 1 Des 2017 #4 Ser dessverre ingen strek. Er litt vanskelig å se på bilder hvis streken er svak., Kanskje du kan ta en test igjen om noen dager?
Ser dessverre ingen strek. Er litt vanskelig å se på bilder hvis streken er svak., Kanskje du kan ta en test igjen om noen dager?