Er den positiv?

Gratulerer. :)

Den ser ganske positiv ut i mine øyne! ;)

Hehe, anbefaler babyjogger city select. Har den som enkel vogn :p men knall vogn som blir lita i bilen.
Koselig med to tette :D
Har sett på den. Føler du ikke at det ene barnet får mer oppmerksomhet av forelderen? Det er det jeg ser for meg. Ellers er den fin og ser veldig praktisk ut. Hadde du sett ungen som ligger nederst, hva den gjorde og sånn, like godt som ungen øverst?

Jeg syns den virker veldig oversiktlig å grei. Å man kan jo ha bagdelen også nederst. Man trenger jo ikke gå å se på sovende baby hele tiden feks. Å somregel vil jo de store ungene se mest mulig å vil ikke ha noe imot å sitte ut mot verden heller. Men ser tankegangen. Men jeg liker at vogna er femkommelig, man kan trille på butikker uten problem og den tar lite plass i bilen. Å kan brukes som enkel vogn når man bare skal ha et barn på. Man kan også ha bilstol på vognen. Så om det blir så tette søsken her er jeg ikke i tvil om at jeg skal beholde den vogna :)

Men.. Mister jeg melken da?
Klart positiv, gratulerer!

Eg blei gravid med andre barnet då eg framleis amma første, det var ingen problem med å fortsette. Blei litt mindre melk etter eit par mnd, men holdt på til han var 19 mnd, og då passa det bra for oss å slutte uansett og mulig derfor det blei mindre melk og.

Helt klart positiv. Gratulerer!

Her er yngste mulig laget på 17.mai;)

Klart positiv, gratulerer!

Eg blei gravid med andre barnet då eg framleis amma første, det var ingen problem med å fortsette. Blei litt mindre melk etter eit par mnd, men holdt på til han var 19 mnd, og då passa det bra for oss å slutte uansett og mulig derfor det blei mindre melk og.
Takk for svar<3

Back
Topp