er de flinke til å sove...

lillemolla

Gift med forumet
i barnehagen.Robin roter litt .sover alt ifra 40min til 1 time 45 min.tror han ikke er vant til bråket enda.[8|]

Njaaa, spørs hvor mye bråk det er rundt henne!! Første dagen hun skulle sove der sovnet hun momentant, men andre dagen brukte hun over 1t!! Var så mye å se på![8D][:)]

hmm skal komme tilbake til deg på det der!
Jørgen var i bhg første gang i dag, skal prøve å sove der i morgen, så vet ikke ennå!!
blir spennende å se!!!!

Isabelle sover omtrent som hun pleier hjemme, dvs. veldig varierende!

Hun kan sove alt fra en halvtime til to og en halv time! Sover hun bare en halvtime må vi prøve alt vi kan for å få til en lur når hun kommer hjem, for ellers blir hun fryktelig trøtt og grinete innen kvelden komme. Ikke lett å bli klok på den dama der når det gjelder søvnrytme, altså.

Vilde har i grunnen sovet godt barnehagen fra første dagen hun! (Hun sover ute i vogn - og det var hun jo godt vant med fra før!) [:)]

ORIGINAL: Nildro

Vilde har i grunnen sovet godt barnehagen fra første dagen hun! (Hun sover ute i vogn - og det var hun jo godt vant med fra før!) [:)]

Robin og har vært vant til å sove i vogna si hos dagmammaen.der sov han som regel ca 2 timer.ingen problem til å få han til å sove,det er bare problem med å få han til å sove lenge nok.

Tinnea sover godt i bhg.... Men det varierer litt på lengden, men det gjør det hjemme også, men sover fra 1-2 timer....[:)]
Er stille og rolig i bhg til snupi da når det er sove tid, for alle lurer på likt.....[:)]

da har jørgen hat sin første sove stund i bhg, han sov i litt over 1 time!! så vil vel si det er normalt, her hjemme sover han alt fra 1 til 3 timer[;)]

tør egentlig ikke svare enda... vet ikke i dag, men de to andre gangene har han sovet litt rundt 1 time. litt lite syns jeg, men ha har ikke vært overtrøtt fordet!!

Back
Topp