Er de endelig vår tur? <3

JOElisabeth

Andre møte med forumet
Etter 7år med prøving, 1 mislykket IVF, Satt endelig spiren på andre forsøk med IVF! Eg hadde grudd meg lenge for og teste, for eg var lei av og bli skuffet om og om igjen, måned etter måned, men denne gang var eg trøtt og kvalm, og veldig ømme bryst, men tenkte at de sikkert bare var bivirkninger etter all medisin ved IVF, og at eg rett og slett var utslitt, men neida, skulle ta testen 26/9-15. Dagen var kommet, grudde meg veldig, men nesten før eg hadde fått lagt den ifra meg på benken for og vente 3min, så lyste de opp et stort + tegn, Og da viste eg ikke om eg skulle læ eller grine, samboeren satt oppe og ventet spent på resultatet, mens eg gikk oppover trappa for og fortelle han nyheten, satte tårene igang, å eg klarte ikke stoppe dem, så måten han fikk vite at han skulle bli far på var at eg kom inn og gråt som bare de, så klarte eg få fra noen ord, du skal bli far! Så da gråt vi begge to. Så nå håper eg at spiren holder seg på plass i 8mnd til :)
 
Så utrolig hyggelig. Gratulerer så mye til deg. Håper denne spiren klorer seg fast helt til termin. Gratulerer igjen og nyt dette
 
Herlig!! :) Gratulerer :D
 
Sitter nå og venter for og konne inn på gyn så sykehuset. Begynnte og komme lyserosa utflod igår på dagen, senere gikk de o er til brunlig utflod. Så nå begynner eg og miste håpet. Men har jo ikke smerter i magen?? Og er ingen tegn til friskt blod, hvertfall ikke enda. Så kansje de enda er håp. Vet ikke om eg skal bli sint elle legge meg ned og gråte. Etter 7år så skal de liksom ende med SA ?? Nei de går eg ikke med på. Då nå få eg vente og se hva dem sier her da. Er jo enda veldig tidlig og se boe på ul. Men eg håper dem kan di noe betryggende ord.
 
Oi, nei så skummelt! Jeg håper inderlig du får gode nyheter :Heartbigred
 
Alt så fint ut på ul, dei klarte jo ikke se om de var noe der inne siden de er så tidlig, men livmoren var forstørret og tykke hinner inne i livmoren, såm legen sa var et bra tegn, hun sa at de ikke var mye eg blødde. og trudde ikke de kom ifra livmoren, så eg måtte nesten bare vente og se hva som skjer fremmover.
 
Det var jo veldig godt nytt det! :) Er du lettet, eller fortsatt redd?
 
Eg klarer ikke slappe av, var nettopp på toalette, og så var de en del brunt slim på papiret, men er ikke noe tegn til friskt blod, Men eg må gå med bind, for de kommer litt hele tiden, men ikke så mye, men litt. Prøver og tenke på at så lenge de ikke er friskt blod, og ikke smerter må de jo vær bra, men klarer liksom ikke falle til ro forde. Slime var veldig mørkt, Noen som har vært borti dette?
 
Hvordan går det med deg?!
Håper håper håper frøet klorer seg fast :)
 
Back
Topp