er d normalt...

scorp79

Blir kjent med forumet
hei:)er det normalt at d river i eggstokkene???det kjennes ut som æ har eggløsning skikkelige smerter te tider....e d noe å bekymræ sæ over ???? er 10 uke nu

Jeg vil tro at det er livmoren som vokser og at det er ligamentsmerter?:)

Forresten, dette sto på siden min på babyverden idag (10+3)

STIKKER OG STREKKER DET NEDERST I MAGEN OG NEDOVER I LYSKEN? Slike smerter kan være veldig vonde, men er som regel helt ufarlige. Det er båndene rundt livmoren som strekkes nå som den vokser.

er 12 uker..har det samme.. stikker og strekker....blir rett å slett stiv og kjenner om jeg strekker meg att det er ømt i kors og i sidene.. det er vel livmoren som vokser :)

og man kjenner det mer og mer for hvert svangerskap.. dette blir mitt fjerde svangerskap... så spørs om det er derfor jeg kjenner det SÅ godt. 

takk ble litt rolig nu:)har mistet 2 gang før så man e jo hysterisk....

når jeg har sotte ei stund å ska gå klare æ ikke å gå oppreist med en gang så må æ gå veldi forsikti å holde magen oppe hehe...å i trappe e d helt grusomt e som alt e løst der inne..å akkurat sån har æ d når æ har eggløsning...

scorp79 skrev:
takk ble litt rolig nu:)har mistet 2 gang før så man e jo hysterisk....

Skjønner det.. det er ikke lett...man kjenner ekstra på alt man kjenner i kroppen etter man har mistet. Jeg er fortsatt bekymret. Men man må nå bare prøve å tenke positivt, og det er hardt altså etter man har opplevd det. Så skjønner deg veldig godt-vart letta selv av att du laget denne tråden. :) Ha en fin dag!:) 

ja det er normalt med ligamentsmerter

Back
Topp