Er d mulig!!! ..verpesyk..

gogutten

Forelsket i forumet
Bør j oppsøke hjelp el no..??!

D skal jo ikke være mulig å være verpesyk allerede...?! Kanskje j bare er litt utafor.. (?)
D er ikke sånn at j vil bli gravid med en gang.., men kunne sett for meg et barn til ila 2016..

Er d noen flere som har d sånn?
Litt frustrerende og slitsomt noen ganger - føler ikke j kan si noe til noen..

Var ikke kommet hjem fra sykehuset før jeg tok meg selv i å tenke: "når passer det best med nr2?,Hva med august 2016?" Og så slo den økonomiske meg inn: "hva med febr/mars 2017? Da har jeg jo klær i riktige str i forhold til årstid"

Vi har snakket om neste, men blir ikke riktig enda :)

Pass på å få vært i jobb 6 mnd først. Hvis barnet begynner i barnehagen i august å du må være hjemme så er det greit å sørge for å få foreldrepenger :p noen får babyer med 1 års mellomrom. Kunne nesten tenkt meg en i august neste år. Lettere iforhold til barnehageplass, men sansynlighvis får han ikke barnehage før august å da må jeg være hjemme..

hihi =) Vi hadde det slik med første :P det blir 20 mnd mellom de nå da =)

Var ikke kommet hjem fra sykehuset før jeg tok meg selv i å tenke: "når passer det best med nr2?,Hva med august 2016?" Og så slo den økonomiske meg inn: "hva med febr/mars 2017? Da har jeg jo klær i riktige str i forhold til årstid"
Får du gutt er det vell ikke så kjekt å bruke rosa og kjoler. Da må man ha nytt likevel :P

Pass på å få vært i jobb 6 mnd først. Hvis barnet begynner i barnehagen i august å du må være hjemme så er det greit å sørge for å få foreldrepenger :p noen får babyer med 1 års mellomrom. Kunne nesten tenkt meg en i august neste år. Lettere iforhold til barnehageplass, men sansynlighvis får han ikke barnehage før august å da må jeg være hjemme..
Men foreldrepenger teller jo som inntekt. Og for oss som har 100% lønn i permisjonen så vil det jo bare bli akkurat det samme!:)

Men har mye hvite bodyer og ull + bamsedress + lue osv osv.
Det rosa kommer selvfōlgelig ikke til å brukes på gutt. Men kan jo komme en jente til :)
Greit med klær man kan bruke igjen. Får vi jente nestegang må vi har masse nye klær. Men no har vi fått så mye klær denne gangen så ville ikke vært krise.
Men foreldrepenger teller jo som inntekt. Og for oss som har 100% lønn i permisjonen så vil det jo bare bli akkurat det samme!:)
Er vell kanskje slik. Men da måtte man blitt gravid med engang. Skal man ha permisjon uten lønn flere måneder så er det ikke sikkert det går opp. Permisjon uten lønn fra mars- august så får man ikke foreldre penger om en ble født i august..

Og jeg tenker: hvordan i alle dager skal jeg klare å dele min kjærlighet til et barn til? Lille gullklompen min <3

Men tror nok at barn har godt av å dele oppmerksomheten med søsken, så blir vel til neste sommer vi begynner igjen :) selv om jeg synes det var litt kijpt å være gravid på vinteren - vil heller svette enn fryse :p

Greit med klær man kan bruke igjen. Får vi jente nestegang må vi har masse nye klær. Men no har vi fått så mye klær denne gangen så ville ikke vært krise.

Er vell kanskje slik. Men da måtte man blitt gravid med engang. Skal man ha permisjon uten lønn flere måneder så er det ikke sikkert det går opp. Permisjon uten lønn fra mars- august så får man ikke foreldre penger om en ble født i august..
Jeg skal ikke ha perm uten lønn:)
Hvis jeg blir gravid i nov vil jeg få aug2016. Og rekke jobbe fra desember og ut juli:) da er man safe:)

Jeg skal ikke ha perm uten lønn:)
Hvis jeg blir gravid i nov vil jeg få aug2016. Og rekke jobbe fra desember og ut juli:) da er man safe:)
Hva om babyen ikke får barnehageplass?

Kjente det dagen etter fødsel denne gangen. Forrige gang kjente jeg det etter 2-3 mnd. Syns overgangen fra en til to har vært utrolig enkel, vi får nok en til våren 2017. Ser frem til prøving igjen :)

Altså, vi har jo 3 nå! DET burde holde igrunn.. Men kjenner på det at jeg ikke klarer slå meg til ro med at jeg ikke ska ha flere... så ser ikke vekk ifra at det kommer en til om noen år.. Blir nok ikke noe tett med denne, men kanskje om 5 år!?

Jeg er klar nå jeg og, hihi.. Galskap.. Fornuften får seire, og prøving blir fra høsten av ca ;) satser på 16 eller tidlig 17 barn

Altså, vi har jo 3 nå! DET burde holde igrunn.. Men kjenner på det at jeg ikke klarer slå meg til ro med at jeg ikke ska ha flere... så ser ikke vekk ifra at det kommer en til om noen år.. Blir nok ikke noe tett med denne, men kanskje om 5 år!?
Samme her, men mindre sannsynlig at lillebror får bli storebror. Synes det er kjempetrist å aldri få oppleve dette igjen, men jeg tror jeg kommer til å føle det sånn med sistemann uansett. Nå har vi 3 og har fått både gutter og jente, prøvd både tett aldersforskjell (nesten 18 mnd) og litt større (5 og 6.5 år). Utelukker ikke helt nr.4, men er nok (dessverre) mer sannsynlig at vi gir oss nå.

Har allerede tenkt på nr 2 her også, selv om jeg slet med panikkanfall på slutten nå (følte jeg ikke fikk puste og fikk helt klaustrofobi av å være så stor) og lovde meg selv at dette var første og siste gang:-)
Men følte meg også litt snytt pga. at jeg måtte ta KS syv uker for tidlig, så skulle gjerne opplevd et "normalt" svangerskap.
Blir veldig lei meg av tanken på at vi kanskje ikke kan få flere barn, men har jo hørt om noen som plutselig blir naturlig gravid etter ivf, så krysser fingrene..
Kunne i hvert fall tenke meg å få nr to så snart som mulig etter å ha jobbet seks mnd.

Back
Topp