Er d flere??

sola89

Forelsket i forumet
Som ikke føler seg gravid?? Merker så lite til d, må si at jeg bekymrer mæ litt men e sikkert paranoid, men så er d så mange som kjenner liv å æ kjeinne ingenting.. så ser fram til jordmor timen min på onsdag så får æ se om æ får høre hjertelyden..

signerer denne!! har jordmor time i morra.. Håper å høre noe da... :)

Takk, det samme :) Lov å være litt hystrisk førstegangsfødene :D hehe

Hehe.. Det ordner seg nok, mn det er nok naturlig med bekymringer [:D][:D]

Det eneste jeg merker til graviditeten er at jeg i snitt kaster opp en gang i døgnet. Er ikke slik spesielt kvalm, men av visse lukter, og matvarer. Ellers føler jeg meg overhode ikke gravid. Får på meg alle buksene, men orker ikke sitte med olabuksene[&:] Håper i grunn jeg snart får gravid mage, og kjenner spark.

Men har vært på en del UL, og der har jeg sett ungen sprella. Og var hos JM sist torsdag, fikk høre hjertelyden[:)] 162!

Jeg kjenner ingen tegn til graviditeten jeg heller :-) Har ikke ett eneste symptom :-)

Samma her, går og tenker heile tida er det liv der inne og blir dermed veldig spent når eg skal til kontroll, i morgo er første jm kontroll så da skal det bli godt å høyre litt hjerteslag[:)]

Lite symptomer her også, men jeg kjenner boblende liv nå og da, bedre enn å være kvalm [;)] Har heller ikke lagt på meg, og matlysten er ikke så brå og plutselig lenger[:-] Har heldigvis en doppler som jeg bruker av og til[:)]

jeg merker fiiint lite til graviditeten ja [:)] var hos jordmor for en halvannen uke siden, men hun greide ikke å finne hjertelyden, så gleder meg stort til ul nå [:)] lenge til enda, men magen vokser merker jeg, så tror nok alt er i den skjønneste orden [:)]

Er litt gått å høre at d e flere som ikke har Æ kjenne d at d e gått når noen kommentere magen no, før då føle æ at då vises d no iværtfaill :) Skal til jordmor i mårra ska høre om hun kan høre etter hjertelyden :)
kan se for mæ at d e snopt me en sånn doppler el ka dein no heite. Før då kain main jo sjekke når man bir bekymra :)

Back
Topp