Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I vår lille peugeot valgte vi å gå for britax two way. Lett å montere, lett å flytte på, ungen sitter bra i stolen og den tar ikke all verdens med plass. Billig er den også.
Tror jeg betalte 1900 hos babyshop i høst. Er beltefesting da, men den er ganske lett å feste, skal godt gjøres å få til å feste den feilStemmer det at den kostar rundt 1500kr?
Vi valgte sirona mye pga plassen, men vi sammenlignet den mest med besafe. Har hørt at Britax har mindre seter enn besafe også, men jeg holder en knapp på sirona for oss med dårlig plass.
Var det jeg også tenkte, smeller ikke til med et nytt izi plus i reserve bilen. Ville også ha et sete som er greit og lettvint å flytte over hvis han skal til besteforeldre og slikt. Izi plusen veier jo et tonn og er et slit å få festaHar sirona i hovedbilen, men er greitt å ha ein i den andre og. Er ikkje sååå int. i å betala sååå mykje for eit ekstra sete....
Var det jeg også tenkte, smeller ikke til med et nytt izi plus i reserve bilen. Ville også ha et sete som er greit og lettvint å flytte over hvis han skal til besteforeldre og slikt. Izi plusen veier jo et tonn og er et slit å få festaflytter ikke på det om jeg ikke absolutt må
![]()
Nå har jeg ikke testa hvordan det er å sitte i forsetet foran stolen da. Bruker aldri den bilen om vi begge skal ut, da tar vi storbilen. Tar uansett mindre plass enn de andre svære beistene av noen stolerDa trur eg bestiller frå lekmer.no no med ein gong. Om du får plass i dikkas lille, bør det iallefall vera plass i vår lille![]()
Nå har jeg ikke testa hvordan det er å sitte i forsetet foran stolen da. Bruker aldri den bilen om vi begge skal ut, da tar vi storbilen. Tar uansett mindre plass enn de andre svære beistene av noen stoler![]()
Da går det helt fint. Tror til og med det skal gå fint å sitte foran ogsåJa, den lille er jo for at K skal komme seg til jobb og hente A og evt M. Me begge kjem ikkje til å sitta i den samtidig.
Ja, skjønner jeg godtHar sirona i hovedbilen, men er greitt å ha ein i den andre og. Er ikkje sååå int. i å betala sååå mykje for eit ekstra sete....