Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her på bv MÅ man vite alt for å være en perfekt forelder tydeligvis.. slitsomt!Jeg visste faktisk ikke at de ikke var anbefalt. Så når jeg leser her at folk driter i hva barna har på bena så blir jeg provosert. Selvfølgelig bryr jeg meg men visste ikke at de ikke var anbefalt. Her har hun et par hun bruker når vi skal ut i hagen om sommeren. Så fort vi kommer på gresset løper hun barbent.
Synes dere skal Være forsiktig med å dømme med engang og si at foreldre ikke bryr seg osv for det kan faktisk Være at man ikke vet om det.
Jeg visste faktisk ikke at de ikke var anbefalt. Så når jeg leser her at folk driter i hva barna har på bena så blir jeg provosert. Selvfølgelig bryr jeg meg men visste ikke at de ikke var anbefalt. Her har hun et par hun bruker når vi skal ut i hagen om sommeren. Så fort vi kommer på gresset løper hun barbent.
Synes dere skal Være forsiktig med å dømme med engang og si at foreldre ikke bryr seg osv for det kan faktisk Være at man ikke vet om det.
Enig. Står stadig vekk artikler i nettavisene og blader om hvilke sko barn bør og ikke bør bruke. Mange skobutikker har også brosjyrer angående sko til barn. Burde være fullt mulig å sette seg inn i det.Det er jo fult mulig å sette seg inn i ting. Jeg mener at som mamma eller pappa så setter man seg inn i sikkerheten til barna, hva er bra for barna osv. Et barn som går med feil type sko kan få store konsekvenser for barns kropp.
De fleste vet at for mye sukker ikke er bra for barn, for meg er det en like stor selvfølgelighet å vite hva de skoene vi plasserer på barne vårt gjør med føttene og ryggen til barnet.
Det handler ikke om å være en perfekt mamma eller lignende, og forstår ikke hvorfor slike utrykk kommer i slike diskusjoner.
Sent from my iPhone using BV Forum
Absolutt helt enig med deg!Det er jo fult mulig å sette seg inn i ting. Jeg mener at som mamma eller pappa så setter man seg inn i sikkerheten til barna, hva er bra for barna osv. Et barn som går med feil type sko kan få store konsekvenser for barns kropp.
De fleste vet at for mye sukker ikke er bra for barn, for meg er det en like stor selvfølgelighet å vite hva de skoene vi plasserer på barne vårt gjør med føttene og ryggen til barnet.
Det handler ikke om å være en perfekt mamma eller lignende, og forstår ikke hvorfor slike utrykk kommer i slike diskusjoner.
Sent from my iPhone using BV Forum
Synes det er litt vel drøyt å si at folk ikke bryr seg og driter i hva de putter på beina til barna sine! Barna mine har, men jeg har ikke vært klar over at det ikke var/er bra. Alle bruker jo! Betyr ikke at jeg ikke bryr meg!
Jeg visste faktisk ikke at de ikke var anbefalt. Så når jeg leser her at folk driter i hva barna har på bena så blir jeg provosert. Selvfølgelig bryr jeg meg men visste ikke at de ikke var anbefalt. Her har hun et par hun bruker når vi skal ut i hagen om sommeren. Så fort vi kommer på gresset løper hun barbent.
Man ser jo kanskje at ed ikke ser bra ut til føttene?
Spesielt barneføtter, også er det jo MANGE artikler hvis man googler...